Caprice
Din Trädgård finns inte mer... ohmy.gif sad.gif

Jag som tyckte den var bra...

Istället kommer det en tidning som heter Drömhem & Trädgårdar...

Undrar om den är lika bra..? Har fått hem ett nummer som jag ska läsa ikväll, i sängen... biggrin.gif

Caprice
Sulawesii
Då får du avge rapport imorgon! smile.gif
kryddan
Nää är det sant! Jag som var inne på att byta från AOT till Din trädgård för jag tyckte bättre om den sad.gif Trist!
Hannele
Synd, Din Trädgård var min favorit! Bred och passande i svenska förhållanden, kunniga skribenter.

Drömhem & Trädgård har en del intressant i sitt första nummer, vi får se.
Betty
Instämmer, den var min favotit med... sad.gif
Eva i Skåne
Din Trädgård har varit min favorit i många år. Den första jag började prenumerera på.
Sen har det blivit alldeles för många, prenumerationer på trädgårdstidningar alltså rolleyes.gif , så jag funderat på att skippa någon, men nu löste det sig med s.k. naturlig avgång.

Jag fick också Drömhem & Trädgård idag, men... Jag har bara bläddrat lite i den, men jag vill inte kastas från gardiner på en sida till frösådder på nästa och mat på nästa osv.

Undrar lite vad som händer med prenumerationen på Din Trädgård. Om jag har betalt för fler nummer. Får nog leta fram nåt papper och kolla.
Betty
CITAT (Eva i Skåne @ 13-01-2005, 21:07)
Undrar lite vad som händer med prenumerationen på Din Trädgård. Om jag har betalt för fler nummer. Får nog leta fram nåt papper och kolla.

Det undrar jag med... Jag betalade för en helårspren. den 27/8 -04... unsure.gif
Tesa
Ni kanske kan hitta info här LRF Media eller kontakta förlaget...
Synd tycker jag...jag gillade Din trädgård men jag brukar köpa lösnummer....
Sylvia
Jag antar att vi som pren. Din Trädgård får den nya istället tills pren. gått ut? Men jag har inte fått den nya ännu trots att jag är helårspren. på Din T.
Lady Hamilton
mad.gif Jag fick mitt exemplar i går, läste den och blev besviken!

Ringde upp och ville få inbetada pengar för resterande nummer utbetalda smile.gif smile.gif JAVISST säger en vänlig röst, på vilket konto vill du ha pengarna.

unsure.gif Nu återstår det bara att se att pengarna verkligen kommer.
Eva i Skåne
Jag känner mig också besviken på den nya tidningen. Kändes som en tjockare variant på Kvällstidningsbilagan på lördagar.
Jag ska också ringa!!

MEN är det inte fräckt att bara förutsätta att prenumeranter på en tidning snällt övergår till en annan utan att förlaget ens informerar via ett brev? unsure.gif
Jag ser nu att längst ner på bladet som medföljde tidningen står det med små bokstäver:
"Om du mot förmodan inte önskar Drömhem & Trädgård och önskar återstoden av den prenumerataionsavgift tillbaka, kontakta vår kundservice............."
så jag gnällde i onödan
biggrin.gif
kristerh
Tyckte den var rätt ok, men det var för lite trädgård i den wink.gif kul att de skriver lite om antikviteter oxså, fast jag kommer inte ihåg hur mycket wink.gif
låg o lusläste hela tidningen sent i natt, får väl läsa om den nu när jag är lite piggare...
krister
renate
Fick också den nya tidningen i dag men har inte hunnit läser den.Jag hade ingen aning att Din trädgård har upphört.Det blir ingen prenumeration på den nya tidningen tror jag.Måste kolla om jag redan har betalt prenumerationen på Din trädgård. Jag tycker det är fräck att bara skicker en ny tidning utan information.
Upptäckte att jag har betalt för hela året.
Gabi
Oerhört synd! Min Trädgård var min favorit. Vilken tur att jag läste inlägget-hade inte en aning om att den här nya tidningen var ist. för Din Tr. Läser aldrig reklamen som följer med. Men varför har man lagt ned den? Den nya tidningen är inte alls lika intressant.

Gabi
Caprice
Själv tycker jag att det är väldigt konstigt just att det förväntas att man ska gilla den nya tidningen..?

Vi som prenumererar kommer alltså att få denna, istället för D.T..

Inte alls samma stil som Din Trädgård.. sad.gif

Jag kommer även jag att säga upp prenumerationen..

Visst är det lite förvånande att det inte finns "publik" till fler trädgårdstidningar..?

Allers Trädgård samt Allt om trädgård.. That´s it...
Fast tur är väl det, blir dyrt med alla prenumerationer.. laugh.gif

Caprice
Betty
Jag med fick den nya tidningen idag, gillar den inte. Ska säga upp prenumerationen. sad.gif
cic
Och jag har precis tecknat min allra första trädgårdstidningsprenumeration!*svettas* (Vilken långt ord!) Allt om Trädgård blev det efter att ha samlat intryck från odla. smile.gif
zaaritha
När "slutade" den?
Berith
....och undrar vad dom tänker när så många är missnöjda med ersättaren och vill ha pengarna tillbaka? När dom kommer på att dom har lagt ner nåt som folk verkligen gillade? unsure.gif
Caprice
CITAT (zaaritha @ 15-01-2005, 00:01)
När "slutade" den?

Årskiftet..

Caprice
Caprice
CITAT (cic @ 14-01-2005, 23:44)
Och jag har precis tecknat min allra första trädgårdstidningsprenumeration!*svettas* (Vilken långt ord!) Allt om Trädgård blev det efter att ha samlat intryck från odla. smile.gif

Helt rätt val, det ÄR den bästa..

Fast det är ju inte fel att ha flera.. tongue.gif

Caprice
pa kalmar
Oj vilken besvikelse det blev när den nya tidningen kom. Jag har ju köpt Din Trädgård för att jag vill ha en trädgårdstidning. Den nya kommer jag inte att fortsätta köpa.
Sylvia
CITAT (Betty @ 14-01-2005, 23:40)
Jag med fick den nya tidningen idag, gillar den inte. Ska säga upp prenumerationen. sad.gif

Njäe... inte riktig min melodi heller, gillade däremot Din Trädgård skarpt!
Iris i V-botten
Kommer inte heller att prenumerera på den nya tidningen. Jag blev helt paff när det nya numret damp ner i postlådan.
Det här var ju ingen trädgårdstidning. mad.gif
Lady Hamilton
ohmy.gif Har ni fått utbetalt några pengar????????

mad.gif Det har inte jag, trots att jag ringt o påtalat det!
Det kommer! Svarar de bara
Hannele
CITAT (Hamilton @ 31-01-2005, 13:12)

Ja!
Vill man inte ha ersättningstidning (med ett extra nummer på köpet), får man pengarna tilbaka.
Eva i Stuvsta
Min favorit är också AoT - den enda jag prenumererar på - men det har ju inte hindrat mig från köpa Din Trädgård och Allers Trädgård som lösnummer, också... rolleyes.gif
Men som sagt, en trädgårdstidning "utan så mycket gräva" försöker de locka med... nä, det tror jag inte på... Så den nya får nog vara.
Eva i Skåne
CITAT (Hamilton @ 31-01-2005, 13:12)

Nej, inte ännu, men det verkar ju vara på gång eftersom någon här fått.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon