|
Caprice
13-01-2005, 18:52
Din Trädgård finns inte mer... Jag som tyckte den var bra... Istället kommer det en tidning som heter Drömhem & Trädgårdar... Undrar om den är lika bra..? Har fått hem ett nummer som jag ska läsa ikväll, i sängen... Caprice
Sulawesii
13-01-2005, 18:53
Då får du avge rapport imorgon!
kryddan
13-01-2005, 19:07
Nää är det sant! Jag som var inne på att byta från AOT till Din trädgård för jag tyckte bättre om den  Trist!
Hannele
13-01-2005, 20:59
Synd, Din Trädgård var min favorit! Bred och passande i svenska förhållanden, kunniga skribenter.
Drömhem & Trädgård har en del intressant i sitt första nummer, vi får se.
Instämmer, den var min favotit med...
Eva i Skåne
13-01-2005, 21:07
Din Trädgård har varit min favorit i många år. Den första jag började prenumerera på. Sen har det blivit alldeles för många, prenumerationer på trädgårdstidningar alltså  , så jag funderat på att skippa någon, men nu löste det sig med s.k. naturlig avgång. Jag fick också Drömhem & Trädgård idag, men... Jag har bara bläddrat lite i den, men jag vill inte kastas från gardiner på en sida till frösådder på nästa och mat på nästa osv. Undrar lite vad som händer med prenumerationen på Din Trädgård. Om jag har betalt för fler nummer. Får nog leta fram nåt papper och kolla.
CITAT (Eva i Skåne @ 13-01-2005, 21:07) Undrar lite vad som händer med prenumerationen på Din Trädgård. Om jag har betalt för fler nummer. Får nog leta fram nåt papper och kolla. Det undrar jag med... Jag betalade för en helårspren. den 27/8 -04...
Ni kanske kan hitta info här LRF Media eller kontakta förlaget... Synd tycker jag...jag gillade Din trädgård men jag brukar köpa lösnummer....
Jag antar att vi som pren. Din Trädgård får den nya istället tills pren. gått ut? Men jag har inte fått den nya ännu trots att jag är helårspren. på Din T.
Lady Hamilton
14-01-2005, 14:05
 Jag fick mitt exemplar i går, läste den och blev besviken! Ringde upp och ville få inbetada pengar för resterande nummer utbetalda  JAVISST säger en vänlig röst, på vilket konto vill du ha pengarna.  Nu återstår det bara att se att pengarna verkligen kommer.
Eva i Skåne
14-01-2005, 14:09
Jag känner mig också besviken på den nya tidningen. Kändes som en tjockare variant på Kvällstidningsbilagan på lördagar. Jag ska också ringa!! MEN är det inte fräckt att bara förutsätta att prenumeranter på en tidning snällt övergår till en annan utan att förlaget ens informerar via ett brev?  Jag ser nu att längst ner på bladet som medföljde tidningen står det med små bokstäver: "Om du mot förmodan inte önskar Drömhem & Trädgård och önskar återstoden av den prenumerataionsavgift tillbaka, kontakta vår kundservice............." så jag gnällde i onödan
kristerh
14-01-2005, 16:08
Tyckte den var rätt ok, men det var för lite trädgård i den  kul att de skriver lite om antikviteter oxså, fast jag kommer inte ihåg hur mycket låg o lusläste hela tidningen sent i natt, får väl läsa om den nu när jag är lite piggare... krister
Fick också den nya tidningen i dag men har inte hunnit läser den.Jag hade ingen aning att Din trädgård har upphört.Det blir ingen prenumeration på den nya tidningen tror jag.Måste kolla om jag redan har betalt prenumerationen på Din trädgård. Jag tycker det är fräck att bara skicker en ny tidning utan information. Upptäckte att jag har betalt för hela året.
Oerhört synd! Min Trädgård var min favorit. Vilken tur att jag läste inlägget-hade inte en aning om att den här nya tidningen var ist. för Din Tr. Läser aldrig reklamen som följer med. Men varför har man lagt ned den? Den nya tidningen är inte alls lika intressant.
Gabi
Caprice
14-01-2005, 23:36
Själv tycker jag att det är väldigt konstigt just att det förväntas att man ska gilla den nya tidningen..? Vi som prenumererar kommer alltså att få denna, istället för D.T.. Inte alls samma stil som Din Trädgård.. Jag kommer även jag att säga upp prenumerationen.. Visst är det lite förvånande att det inte finns "publik" till fler trädgårdstidningar..? Allers Trädgård samt Allt om trädgård.. That´s it... Fast tur är väl det, blir dyrt med alla prenumerationer.. Caprice
Jag med fick den nya tidningen idag, gillar den inte. Ska säga upp prenumerationen.
Och jag har precis tecknat min allra första trädgårdstidningsprenumeration!*svettas* (Vilken långt ord!) Allt om Trädgård blev det efter att ha samlat intryck från odla.
zaaritha
15-01-2005, 00:01
När "slutade" den?
....och undrar vad dom tänker när så många är missnöjda med ersättaren och vill ha pengarna tillbaka? När dom kommer på att dom har lagt ner nåt som folk verkligen gillade?
Caprice
15-01-2005, 10:29
CITAT (zaaritha @ 15-01-2005, 00:01) När "slutade" den? Årskiftet.. Caprice
Caprice
15-01-2005, 10:31
CITAT (cic @ 14-01-2005, 23:44) Och jag har precis tecknat min allra första trädgårdstidningsprenumeration!*svettas* (Vilken långt ord!) Allt om Trädgård blev det efter att ha samlat intryck från odla.  Helt rätt val, det ÄR den bästa.. Fast det är ju inte fel att ha flera.. Caprice
pa kalmar
15-01-2005, 11:16
Oj vilken besvikelse det blev när den nya tidningen kom. Jag har ju köpt Din Trädgård för att jag vill ha en trädgårdstidning. Den nya kommer jag inte att fortsätta köpa.
CITAT (Betty @ 14-01-2005, 23:40) Jag med fick den nya tidningen idag, gillar den inte. Ska säga upp prenumerationen.  Njäe... inte riktig min melodi heller, gillade däremot Din Trädgård skarpt!
Iris i V-botten
15-01-2005, 18:45
Kommer inte heller att prenumerera på den nya tidningen. Jag blev helt paff när det nya numret damp ner i postlådan. Det här var ju ingen trädgårdstidning.
Lady Hamilton
31-01-2005, 13:12
 Har ni fått utbetalt några pengar????????  Det har inte jag, trots att jag ringt o påtalat det! Det kommer! Svarar de bara
Hannele
31-01-2005, 13:50
CITAT (Hamilton @ 31-01-2005, 13:12)  Har ni fått utbetalt några pengar???????? Ja! Vill man inte ha ersättningstidning (med ett extra nummer på köpet), får man pengarna tilbaka.
Eva i Stuvsta
31-01-2005, 17:55
Min favorit är också AoT - den enda jag prenumererar på - men det har ju inte hindrat mig från köpa Din Trädgård och Allers Trädgård som lösnummer, också... Men som sagt, en trädgårdstidning "utan så mycket gräva" försöker de locka med... nä, det tror jag inte på... Så den nya får nog vara.
Eva i Skåne
31-01-2005, 18:17
CITAT (Hamilton @ 31-01-2005, 13:12)  Har ni fått utbetalt några pengar???????? Nej, inte ännu, men det verkar ju vara på gång eftersom någon här fått.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|