|
Caprice
13-01-2005, 21:07
På lördag börjar en ny, dansk trädgårdsprogramserie i 10 delar. Annes Trädgård heter den.. Tycker det är bra att det kommer ett trädgårdsprogram på vintern, det är ju då man vill ha inspiration..! Och det är på vintern man har TID att titta på tv.. Perfekt att ligga i sängen på lördag och titta, det börjar 9.50 på 2:an..! Anne, som leder serien:  Caprice
Eva i Skåne
13-01-2005, 21:13
Hmm 9.50, då får man kanske sätta väckarklockan, för säkerhets skull
Äh...då jobbar ju jag...
Jippie!!
Och Tesa... Ställ videon! Perfekt sedan när du kommer in från lagårn och är fikasugen!
// Tirre
Den komplicerade saken????? Hjälp......dessutom har ungarna snott den.....så jag ahr aldrig lärt mig hur den funkar...men det kanske jag ska ta och sätta mig in i det i morron....
Du har ju hela natten på dig! Och lyckas du inte med manualen, så kan du ju prova: "jag är inte rädd, jag kan programmera videon! Jag är inte rädd..." Annars... Be ungarna om hjälp! Desperata lägen kräver desperata lösningar! // Tirre
10 program, underbart, tokig tid men det är bara att sätta på videon. Tack Caprice för det tipset  Utsvulta som vi är på trädgårdsprogram i TV.
Reprisen kommer måndagen den 17:e 15.55 samma kanal lika knasig tid på dygnet
Kakaduan
14-01-2005, 09:28
Tack för tipset - det hade jag missat annars. Självklart förläggs detta till "knasiga" tider - det är ju inte sport!!!  Kakaduan
wolkenkrabber
14-01-2005, 14:53
9:50 på morgonen... men gud vad jobbigt... då ska man juh sova
kristerh
14-01-2005, 15:59
Finns inte alla program på nätet, tror det  (svt.se) då kan ju alla ni morgontrötta och alla som jobbar se det när ni vill  själv tänker jag bänka mig soffan med frukosten... krister
Ska titta... om det går... om vi fått strömmen tillbaka då - vilket jag tvivlar på
kristerh
14-01-2005, 16:18
CITAT (jendah @ 14-01-2005, 16:04) Ska titta... om det går... om vi fått strömmen tillbaka då - vilket jag tvivlar på  Stackars dig, har du varit utan sedan förra helgen?? Det skall bli kallare, hoppas att ni har möjlighet att elda med ved. krister
CITAT (Virgo @ 14-01-2005, 00:08) Reprisen kommer måndagen den 17:e 15.55 samma kanal lika knasig tid på dygnet Perfekt tid......nu skiter jag i videon....
Sulawesii
14-01-2005, 19:54
CITAT (Tesa @ 13-01-2005, 22:23) Äh...då jobbar ju jag...  Jag me´.... både ordinarie och repris.
Tack för tipset, det ska jag titta på,efter frukost.
Perfekt! verkligen något att se fram emot. Ställer nog videon...
Gabi
Tack Caprice! Hade missat detta "morgontidiga" program om inte du varit.
Caprice
14-01-2005, 23:31
Vassegoa... Blir nog till att ställa videon, jag med... Caprice
zaaritha
14-01-2005, 23:55
Har tittat på det på dansk TV--men har svårt att förstå danska språket!!
Fast den går på svensk TV så den är förhoppningsvis textad.
Gabi
zaaritha
15-01-2005, 00:06
Jo--jag vet---men menade bara att jag sett serien, tidigare!
Jaha. Läste fel för nu när jag läste förstod jag..får skylla på den sena timmen. Gabi
pisanggoreng
15-01-2005, 10:20
Det var ju riktigt bra.
Synd bara att ett maj-program sänds i januari. Och synd att det går 09.50 på en lördag. SVTs känsla för timing tycks inte vara på topp...
Caprice
15-01-2005, 10:28
Jag tyckte det var helt OK.. Älskade "stengubbens" projekt, helt fantastiskt..! Kalas med trädgårdsprogram nu, det är nu de behövs..! Fast som sagt, tiden är ju inte den bästa.... Fast det var mysigt att ligga i sängen och titta.. Caprice
pisanggoreng
15-01-2005, 10:43
Ja, det var trots allt riktigt mysigt. Jag tittade med min 2,5-åriga dotter som tyckte "gubben hade fina blommor" fast alldeles för få röda...
Här finns hennes bok också att "titta" på om någon vill: Annes bok
Blomstertanten
15-01-2005, 19:51
Äntligen ett trädgårdsprogram igen ! Vilken häftig trädgård med egen grotta och alla klippor ! Vilket otroligt jobb han hade gjort !  Imponerad ! Kommer inte att missa resten av programen
Tittade på inspelningen ikväll, åh vad fina trädgårdar, massor av växter och alla stenprojekt var imponerande. Det känns gott med så många program till.
CITAT (kristerh @ 14-01-2005, 16:18) CITAT (jendah @ 14-01-2005, 16:04) Ska titta... om det går... om vi fått strömmen tillbaka då - vilket jag tvivlar på :( :unsure: Stackars dig, har du varit utan sedan förra helgen?? Det skall bli kallare, hoppas att ni har möjlighet att elda med ved. krister Vi fick strömmen tillbaka igår mitt på dagen... nästan 7 dygn utan var inte så kul, men vi har klarat oss bra. Stängt in oss i vardagsrummet och eldat, så frusit har vi inte gjort  Det värsta var egentligen att vi har egen brunn, så att vattnet också var borta... Skall spela in programmet imorgon
netaave
17-01-2005, 13:37
Repris idag 15.55 på tvåan!
Usch vad retsamt... glömde ställa in videon  . Får väl kika nästa vecka...
LenaTuring
17-01-2005, 14:33
ska lägga lapp på köksbordet åt mig! Den tiden är lätt att missa och det vill jag ju inte.
netaave
17-01-2005, 14:38
Ställ äggklockan det har jag gjort.
Jahaja...jag förnekar mig inte...bänkade mig framför TVn en timme försent.....håhåjaja...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|