|
Caprice
13-01-2005, 21:07
På lördag börjar en ny, dansk trädgårdsprogramserie i 10 delar. Annes Trädgård heter den.. Tycker det är bra att det kommer ett trädgårdsprogram på vintern, det är ju då man vill ha inspiration..! Och det är på vintern man har TID att titta på tv.. Perfekt att ligga i sängen på lördag och titta, det börjar 9.50 på 2:an..! Anne, som leder serien:  Caprice
Eva i Skåne
13-01-2005, 21:13
Hmm 9.50, då får man kanske sätta väckarklockan, för säkerhets skull
Äh...då jobbar ju jag...
Jippie!!
Och Tesa... Ställ videon! Perfekt sedan när du kommer in från lagårn och är fikasugen!
// Tirre
Den komplicerade saken????? Hjälp......dessutom har ungarna snott den.....så jag ahr aldrig lärt mig hur den funkar...men det kanske jag ska ta och sätta mig in i det i morron....
Du har ju hela natten på dig! Och lyckas du inte med manualen, så kan du ju prova: "jag är inte rädd, jag kan programmera videon! Jag är inte rädd..." Annars... Be ungarna om hjälp! Desperata lägen kräver desperata lösningar! // Tirre
10 program, underbart, tokig tid men det är bara att sätta på videon. Tack Caprice för det tipset  Utsvulta som vi är på trädgårdsprogram i TV.
Reprisen kommer måndagen den 17:e 15.55 samma kanal lika knasig tid på dygnet
Kakaduan
14-01-2005, 09:28
Tack för tipset - det hade jag missat annars. Självklart förläggs detta till "knasiga" tider - det är ju inte sport!!!  Kakaduan
wolkenkrabber
14-01-2005, 14:53
9:50 på morgonen... men gud vad jobbigt... då ska man juh sova
kristerh
14-01-2005, 15:59
Finns inte alla program på nätet, tror det  (svt.se) då kan ju alla ni morgontrötta och alla som jobbar se det när ni vill  själv tänker jag bänka mig soffan med frukosten... krister
Ska titta... om det går... om vi fått strömmen tillbaka då - vilket jag tvivlar på
kristerh
14-01-2005, 16:18