Full version: Ännu lyckligare!
Tirre
Sambon ringde nyss - installatören hittade rätt riktning meddetsamma!
Och vi behöver INTE fälla granen!
smile.gif smile.gif smile.gif

Så nu ska jag köpa TV-tidningen och börja planera livet efter mitt BBC-tittande!
Ska gå tillbaka till BBC-tråden och kolla upp era favvisar.

Trevlig helg allihop!
// Tirre
wub.gif
TeliaNet
vad har ni för operatör?
viasat-NSAB?
canal digital?
Tesa
Vad skönt att granen klarade sig.... smile.gif
Tirre
Ja, jag är också glad för granens skull!
Fast jag hade nästan börjat vänja mig vid tanken på att anlägga en rhododendron-rabatt istället... wink.gif

Till TeliaNet:
Vi har Canal Digital, hela paketet med canal+-kanalerna också. Typ 38 kanaler eller nåt...

Efter att ha haft enbart 3 kanaler i 2 1/2 år, så är det inte svårt att luska ut vad vi ska göra 24 timmar om dygnet den här helgen!

laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Nu ska jag snabbåka hem från jobbet och bänka mig i soffan med popcorn-skålen.

Kan rapportera på måndag om jag hittat nån favvokanal. wink.gif
// Tirre
TeliaNet
viasat är billigare & har fler filmkanaler, men också dubbelt så många reklamkanaler.

det är ju alltid kul att titta på nåt bra på TV.
Ralf
Själv sitter jag med en digitalbox från Boxer och en Stor antenn som antennfirman monterade.
I två år var allt bra. Men sedan blev det sämre, periodvis mkt sämre. Jag kan i stort se bara se på svt1 o svt2 o några andra kanaler. Dock ej TV3, TV4 o femman.

Boxer skylle på att träden har vuxit upp.....
andersen
CITAT (Ralf @ 14-01-2005, 18:06)
Själv sitter jag med en digitalbox från Boxer och en Stor antenn som antennfirman monterade.
I två år var allt bra. Men sedan blev det sämre, periodvis mkt sämre. Jag kan i stort se bara se på svt1 o svt2 o några andra kanaler. Dock ej TV3, TV4 o femman.

Boxer skylle på att träden har vuxit upp.....

Hej Ralf du borde köpe dej en sk UFO antenn tror att det skulle göra undervärk hos dej titta på antenn här Ange en titel på hemsidan
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon