Caprice
Har en kompis i Kalifornien...
Hon är jätteduktig på växter, div okulering är hennes grej.. wub.gif

Hon var i shoppingcentrat, och fick se Pamela Anderson.. och tog en bild..

Hon ser ju faktiskt nästan ut som vemsomhelst... Förutom på två punkter, då... laugh.gif

Caprice
andersen
Tack för den bilden hon är min idol sedan baywach gick på 3an.
zaaritha
Tja--där ser man va´smink o styling gör!!!!
Sommartorparn
....snacka om okulering.....!
blink.gif
Sulawesii
Skönt att se att även hon egentligen ser ut som oss andra! smile.gif
kristerh
Fantastiskt vad smink kan göra unsure.gif såg ännu värre bilder på henne,
hon var ute o handlade med sin mamma, hon såg ut som den värsta ruggugglan, så hon måste verkligen spendera timmar framför spegeln innan hon skall vara med på nåt event.
krister
Maria i Helsingborg
Fantastiskt vad en kam kan göra tongue.gif
Har inte hennes "punkter" blivit mindre??
Gabi
Härligt att en kändis vågar visa sig från sin naturliga sida...vi behöver definitivt andra kvinnliga förebilder än opererade, sminkade utmärglade modeller och skådisar. Tacka vet jag Bridget Jones...hon klantar sig och är normalbyggd och det är en bättre förebild. Ursäkta mitt inlägg men jag har en förpubertal dotter...

Gabi wub.gif
Blomstertanten
CITAT (Maria i Helsingborg @ 16-01-2005, 17:32)
Fantastiskt vad en kam kan göra tongue.gif
Har inte hennes "punkter" blivit mindre??

Punktering kanske ? biggrin.gif laugh.gif
pejori
CITAT (Gabi @ 16-01-2005, 17:52)
Härligt att en kändis vågar visa sig från sin naturliga sida...vi behöver definitivt andra kvinnliga förebilder än opererade, sminkade utmärglade modeller och skådisar. Tacka vet jag Bridget Jones...hon klantar sig och är normalbyggd och det är en bättre förebild. Ursäkta mitt inlägg men jag har en förpubertal dotter...

Gabi wub.gif

ähm...gabi
vad sa du nu?
är inte pamela opererad, så undrar jag vad punkterna kom ifrån laugh.gif laugh.gif
och undra vad hon är allergisk mot, eftersom hennes läppar blir större och större för varje år... laugh.gif laugh.gif
förstår din oro för din dotter, men pamela och reneé sellwegen är inte dom bästa förebilderna wub.gif wub.gif
finns nog ingen som vrålbantar som reneé
smile.gif
TeliaNet
jag förstår inte varför män har fixerat sig på just 2 punkter på kända människor. de är ju trots allt bara till för att mata avkomman.
49% av världens befolkning har ju bröst, dock inte utfyllda till bristningsgränsen. ohmy.gif laugh.gif
andersen
CITAT (TeliaNet @ 16-01-2005, 18:48)
jag förstår inte varför män har fixerat sig på just 2 punkter på kända människor. de är ju trots allt bara till för att mata avkomman.
49% av världens befolkning har ju bröst, dock inte utfyllda till bristningsgränsen. ohmy.gif  :lol:

Kan inte tro att 49% av värdens befolkning har bröst den siffran kan inte stämma, tänker då främst på att i dom länder där det föds flest människor så är delen barn väldigt stor, så 49%det tror jag inte på.

Jag vill åxå lägga till att både inden och kina har stora kvinnounderskott och dom båda länderna har en stor befolkning.
Gabi
När jag tänkte på Pamela här så tänkte jag mer på hur hon såg ut allmänt på bilden. Vad Rene beträffar var det inte henne jag tänkte på utan rollfiguren Bridget Jones som många har sett på senare tid antar jag. tror inte min dotter är medveten om opererade Pamela-bröst och bantande Rene ännu, gudskelov.

Gabi
Annki
Själv förstår jag inte vad den här bilden har på Odla-forumet att göra? wink.gif Man får hoppas att "knopparna" inte växer. För vad skulle hända i så fall? laugh.gif
Berith
Och sen har väl i alla fall 100% av befolkningen bröst.
Även om dom är olika stora och avsedda för olika ändamål. wink.gif
Dzad
Hmm, är inte direkt nån expert på området, men förminskade hon inte dem tillbaks för nåt år sen?
Eller så kommer jag ihåg fel. smile.gif
pejori
CITAT (Dzad @ 16-01-2005, 19:34)
Hmm, är inte direkt nån expert på området, men förminskade hon inte dem tillbaks för nåt år sen?
Eller så kommer jag ihåg fel. smile.gif

nädå det är rätt att hon opererade dom smile.gif smile.gif
men hon tog bort silikonet...vad hon ersatte det med medföljer inte historien.. smile.gif smile.gif
hade hon inte lagt dit något nytt, skulle dom hängt nere vid vristerna på henne, med den överskottshuden som det blir.

ok..gabi då förstår jag hur du menade....bridget är nog bra ja. wub.gif wub.gif
TeliaNet
CITAT (Berith @ 16-01-2005, 19:31)
Och sen har väl i alla fall 100% av befolkningen bröst.
Även om dom är olika stora och avsedda för olika ändamål. wink.gif

100% av befolkningen har inte bröst!
det vill jag lova.
bröstvårtor har däremot 100%.

ska även tillägga att det ur bröstvårtorna rinner mjölk på nyfödda, oavsett kön, trot eller ej. smile.gif
lisselbo
CITAT (Annki @ 16-01-2005, 19:20)
Själv förstår jag inte vad den här bilden har på Odla-forumet att göra? wink.gif Man får hoppas att "knopparna" inte växer. För vad skulle hända i så fall? laugh.gif

Här på "småprat" kan man ju faktiskt prata om det mesta, tycker jag iallafall.
Hade bilden hamnat i "köksträdgården" t ex hade det kanske varit en annan sak.
mvh Marie
Berith
CITAT (TeliaNet @ 16-01-2005, 20:17)
det vill jag lova.

biggrin.gif Du är rolig du! Så du har inget bröst alltså? Blir väl lite tomt mellan halsen och magen....
Hannele
CITAT (Caprice @ 15-01-2005, 18:00)
Hon var i shoppingcentrat, och fick se

laugh.gif tongue.gif Vaddå?? Det äj ju kort på mej!
TeliaNet
CITAT (Berith @ 16-01-2005, 21:36)
CITAT (TeliaNet @ 16-01-2005, 20:17)
det vill jag lova.

biggrin.gif Du är rolig du! Så du har inget bröst alltså? Blir väl lite tomt mellan halsen och magen....

inga bröst, bara bröstvårtor.
Berith
laugh.gif

Finns inte men syns ändå...

men nu var det ju inte dom här som tråden handlar om sleep.gif
Sollan
CITAT (TeliaNet @ 16-01-2005, 22:18)
inga bröst, bara bröstvårtor.

Alla har bröst. Sedan beror det väl på hur man definierar ordet bröst. Men som sagt bröstmuskler oc bröstvårtor har vi alla. I olika storlekar - tackochlov!
Kakaduan
Och som kuriosa kan berättas att hon först tog bort implantaten och blev mångas hjältinna, för att ett tag därefter sätta in ännu större implantat!

Sådeså!

smile.gif
Kakaduan
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon