Full version: Majs ljuva knoppar
Annki
På tal om knoppar (ja Pamela A´s), någon som minns en tv-serie som gick för säkert 10 år sedan som hette "Majs ljuva knoppar"? (The Lovely Buds of May). Jättehärlig engelsk komedi om en familj som spretade åt alla håll, men hade en gemensam passion. Och en fader i familjen som var utöver det vanliga. Om någon vet var jag kan köpa den - pm:a mig! Har försökt hitta den, men misslyckats.
CarMa
Är det denna du menar?
Snöflinga
Har läst boken, tror jag har den, finns även en fortsättning vad jag kommer ihåg...... familjen Larkins, verkligen rolig laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Annki
Tack CarMa! Självklart är det den! Jag hade glömt den engelska titeln. Och jag vet att den finns i bokform, men jag vill ha filmen! WOW! Nu ska jag köpa den!
Tesa
....älskade också den serien...helhärlig...
mulle
Annki, det är inte sagt att filmen kan ses hos oss! Kolla innan du handlar!
Mvh Mulle
Annki
Jodå Mulle! Min nya vhs-spelare tar ntsc också! smile.gif så det ska funka. Men tack i alla fall! Jag jobbar i branschen och är van vid alla konstiga format. Inte minst på dvd...
mulle
Bra - jag vet ett par besvikna som köpte filmer i fel format...
Då är det bara att önska trevliga stunder framför Tv:n!
Mulle
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon