Full version: GRATTIS
Inga från Närke
önskar jag er alla 7 som fyller år idag
Caprice
Grattis på er allihopa..!

Caprice
Monica M zon 4
Grattis Absalon12, Mi70, Vronkangirl, Nallebjornis, Kina, Ekunwod och Flamingon - växtgalning! smile.gif
evelina
Grattis alla 7!
humla
Helen i Piteå Zon 5
GRATTIS till er alla! / Helen
Copycat
Grattis till alla 7 ! wub.gif
pimpim
GRATTIS alla 7. Hoppas att ni får en fin dag.

Pia
Malvia
Jag har den äran att gratulera! 7 *Grattis!
Betty
Grattis!
Sulawesii
Med en enkel tulipan på bemärkelsedan
jag har den äran, jag har den äran att gratulera!
nallebjornis
Tack tack... biggrin.gif
Får se... sa till killen igår att ja förväntade mig blommor ida... *asg*
kerstin z5-6
Grattis ! alla
amaira
Mi70
Men gud vad gulligt!!!! wub.gif

Gissa om jag blev förvånad då jag kolla sidan och såg att jag blivit grattad, bland andra! TACK!

Och grattis till mina "medfyllare" idag, själv fyller jag 35 och börjar få små slängar av åldersnoja, särskilt då jag läst tråden om gamla mammor.............. Min minsta är snart 3 år, men jag drömmer hemliga drömmar om ett barn till, fast inte iår, utan kanske om ett eller ett par år.................. Fast då kanske jag är för gammal........... Hua.... Nåväl, den dagen den sorgen som det heter!

Idag får jag kaffefrämmat av föräldrar och svärföräldrar men tyvärr inte så många presenter.... Jag har avsagt mig större sådana av hänsyn till att vi fick så mycket hjälp av föräldrar och svärföräldrar till min disputationsfest, vi betalade i princip inget själva......... och bjöd 65 personer på buffé och okontrollerbart mycket vin och punsch (punch?).....

Men några små presenter får jag nog!
biggrin.gif
pejori
jättegrattis alla sju
renate
Grattis alla 7
Kajsa
GRATTIS TILL ER ALLA

HOPPAS DAGEN VARIT TREVLIG
Fenja
Grattis!
Mvh
Fenja
Eva St
STORT GRATTIS OCH ETT SJUFALDIGT HURRA FÖR ER ALLA PÅ FÖDELSEDAGEN
*Felix matte*
Grattis allaihopa! Hoppas dagen blev fin. wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon