andersen
Hej alla på odla forumet jag tar ledigt någon månad från forumet kommer tillbaka till våren, ha det bra alla vi hörs.
Lena i Torslanda
Hoppas verkligen det är vår om någon månad men det är nog väl optimistiskt tongue.gif Ha en skön "ledighet" och hoppas att du ska göra något annat kul istället!
Posse
CITAT (andersen @ 18-01-2005, 15:42)
Hej alla på odla forumet jag tar ledigt någon månad från forumet kommer tillbaka till våren, ha det bra alla vi hörs.

Är det endast just Odla-forumet du tänkte dig att ta ledigt ifrån? unsure.gif

(Och isåfall: varför?)
LenaTuring
Till våren?
Det är ju NU det, ja i alla fall tror man ju det när det regnar och är flera varmgrader här i norrland. Fåglarna kvittrade så vårigt i dag när jag var ute på promenad.
*Felix matte*
Ha det gott du också andersen.wub.gif
Här i norraste norr har vi just nu en meter snö och en plusgrad...
regnade lite på eftermiddan men... långt till vår. smile.gif
Annlo
Ha det så gott, och skönt... rolleyes.gif
Hoppas du ska göra något riktigt trevligt, måste ju erkänna att man blir liiite nyfiken på vad du ska ta dig till så länge!

Annlouice
Tesa
Hoppas att det är nåt annat som drar så det att inte är det att du tröttnat på oss..... unsure.gif

Ha de bra så länge.....
renate
Jag hoppas att du har det bra och ska göra något trevligt.Här är det regnigt och en bit till våren.Hoppas du återkommer
Mia, zon 3
Ha det trevligt under tiden, och skynda dig tillbaka!
yla
du får berätta då du kommer tebax va du har haft för dej

ha de gött rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon