...322 medlemar som inte har skrivit ett enda inlägg, tar inte det upp massa plats? I och för sig så tar ju vi upp mycket mera, men det är ju plats som kommer till nytta.
Arkiveras våra inlägg eller rensar odla.nu bort gammla inlägg?
Eva i Skåne
04-03-2003, 18:00
Hmmm. Vissa medlemmar är kanske blygare än andra (Ingen nämnd och ingen glömd) Kanske räcker det för många att gå in och titta på tidigare diskussioner, men rätt vad det är så har de en egen fråga. Det finns säkert utrymme för dem också Inlägg rensas inte bort. Jag har ställt den frågan en gång på support. Jag tänkte mig att det skulle bli för stort om allt sparas, men det ligger kvar så man alltid kan söka fram gammalt. Kan säkert vara bra ibland när man vet att man läst något om en sak för länge sedan.
e_sedell
04-03-2003, 19:13
konstigt att servrarna är så snabba som de är...
Kajsa
04-03-2003, 19:25
Sedan tar det trots allt en del tid att sitta här och läsa & skriva, själv har jag tonåringar så nu har jag tid för mig själv. Till sommaren vill man väl vara i sin trädgård, och väljer datorn regniga dagar skulle jag tro. Kajsa
abborrmaster
04-03-2003, 19:53
de tar väl inte så mycket plats för att de inte skriver några inlägg kansk....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.