Full version: Ny trädgårdsida
Inger GMT
Hej.
Nu har jag gjort en hemsida om min trädgård. Hoppas att kunna uppdatera ofta och fylla på med fler foton.
Välkommen att titta och skriv gärna i gästboken.
Hälsningar Inger
PS Är osäker på om det blev rätt med länken men adressen finns ju där.
GMT trädgård
Caprice
Jättefin sida, har du gjort den alldeles själv..?

Fina foton...

Skrivit i gästboken har jag gjort med.. smile.gif

Caprice
evelina
Kanon fin sida du gjort!
Gabi
Åh, vilken fin hemsida. Jag tycker om både bakgrunden och fonten och allra mest bilderna på fuchsiorna. Jag älskar fuchsior och hade jättefina i somras. Nu hoppas jag att jag lyckas övervintra dem... Blev biten sommaren 2004 då jag kom till Rockdala sista halvtimmen de hade öppet, efter auktionen de brukar avsluta med. Jag köpte pellisar och kassörskan sa att jag fick ta 10 fuchsiasticklingar. Sedan var det kört som det heter.

Gabi
Inger GMT
Tack för allt beröm över min sida här och i gästboken
Till alla som vill göra en hemsida men inte vågar, Renate Maudan mfl. Försök . När man väl kommer igång är det så roligt att man inte kan sluta.
Jag gör hemsidorna i Frontpage och jag lovar att det var många gånger i början jag trodde att det inte skulle gå . Men plötsligt lossnar det
Gabi, jag hoppas att dina Fuchsior överlevt.
Hälsningar Inger
adrian
Vilken gullig bild på er...

Jag hade en likadan på mig och min morfar, men den snodde en tjej... mad.gif

(jag får titta på eran istället...)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon