Full version: nu kryper jag fram
ninnisky
Hej på er alla på odla-nu!

Jag har suttit bakom skärmen och läst nästan alla inlägg i ett par månader nu. Vi verkar ha så kul med varandra även om det munhuggs ibland.
Men nu vill jag vara med - så räkna med att det kommer ett och annat inlägg från mig framöver. Jag lovar att hålla mig på mattan till största delen.
Jag var tidigare med en kort stund under förra våren, men sen reste jag ett tag och kom av mig.

Hälsningar från Hisingen
Ingrid
Fenja
Välkommen tillbaka!
Mvh
Fenja
Helen i Piteå Zon 5
Kul att se dig här igen, Välkommen! / Helen
TeliaNet
du har ju snattat ingrid på v-kustens album.
eftersom du heter samma kan den inte skilja på vilket album, byt namn så funkar det.
Berith
CITAT (TeliaNet @ 20-01-2005, 08:55)
du har ju snattat ingrid på v-kustens album.
eftersom du heter samma kan den inte skilja på vilket album, byt namn så funkar det.

Jaa! Hur sjutton kan det bli så?? ohmy.gif Mer avancerad än så borde väl datorn vara, så den inte blandar ihop två personer?

Välkommen tillbaka förresten! smile.gif
kristerh
Kul med en till att diskutera med rolleyes.gif
välkommen åter.
krister
Caprice
Välkommen tillbaka..!

Caprice
amaira
Hej Ninnisky!
ariana
VÄLKOMMEN
Men jag funderar är du Ingrid på västkusten
eller någon annan för albumet är ju hennes
ninnisky
Ett mysterium...... Jag som inte ens lagt upp ett album har plötsligt en annans. Jag förstår ingenting. Men inte är jag Ingrid på Västkusten utan Ingrid som finns i Tuve på Hisingen.
Betty
Hej och välkommen Ingrid! smile.gif
cala98
Hej från cala
ariana
Ja då förstår jag något har blivit fel
du är välkommen ninnisky biggrin.gif
Sulawesii
Äh, håll dig inte så himlans mycket på mattan. Vi klarar av lite "riv"!
Sylvia
CITAT (ninnisky @ 20-01-2005, 13:20)
Men inte är jag Ingrid på Västkusten utan Ingrid som finns i Tuve på Hisingen.

...men i allafall, du ÄR ju "Ingrid på Västkusten" om du nu bor i Tuve !!! laugh.gif tongue.gif biggrin.gif

Om du vill slippa "stjäla" den andra Ingrids album, så kan du öppna ett eget med namnet Ingrid i Tuve eller något sådant, så att det inte blir samma namn.
*Felix matte*
Välkommen tillbaka! wub.gif
zaaritha
Hejsan!
Kör hårt!
Välkommen!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon