netaave
Köp veckans Hemmets journal, helt bedårande kattaffish på insidan av omslaget.
Taxus
Jaaa, passar mig, gillar katter så mycket men är allergisk tyvärr! tongue.gif
Posse
Hälsa gärna på hos Kattvärnet. smile.gif
zaaritha
Med 9 katter--kan vi ej ta hand om flera!
Tyvärr!!!!!!!!!!!!
Posse
CITAT (zaaritha @ 21-01-2005, 20:19)
Med 9 katter--kan vi ej ta hand om flera!
Tyvärr!!!!!!!!!!!!

Förhoppningsvis ska väl ingen känna sig "pressad" att "adoptera" katter som omhändertagits av Kattvärnet, utan istället snarare börja längta efter en katt.

Personligen imponeras och fascineras jag av de detaljrika och personliga beskrivningarna på Kattvärnets vi behöver ett hem-sida. Exempel:

CITAT
...Hon har en underbar personlighet som man blir förälskad i på två minuter. Den här tjejen vill bli ens bästa vän! Hon är väldigt social och tillgiven och trivs allra bäst när hon får ligga i knäet och spinna eller sova på mattes/husses mage. Juli är trygg i alla situationer med människor men inte med andra katter.

Men jag kan på vi behöver ett hem-sidan tyvärr inte upptäcka någon länk till Kattvärnets "huvudentré". Vilken härmed rekommenderas - det finns i mitt tycke många intressanta rubriker på knapparna i menyn där! smile.gif
zaaritha
Jag önskar att vi kunde ha hur många katter som helst!!!!
De är så väldigt personliga--ingen är den andre lik!
Posse
I eftermiddag på tv:

CITAT
16.05 Bara en katt
Norskt reportage från 2003. Bodil Eikeset har vigt hela sitt vuxna liv åt katter. Med egna medel och på helt frivillig basis ägnar hon en stor del av sin tid åt hemlösa och upphittade katter. Och även kattvänner i trångmål kan räkna med hjälp från Bodil, som t.ex. Ann-Liss och Solveig i Drammen, som hotas av vräkning för att de har två katter i lägenheten.

(Från SVT:s tv-guide.)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon