Jag har tecknat ett mobiltelefonabonnemang som jag tycker är väldigt billigt mot alla andra som jag sett information om. Det är Comviq som har ett abonnemang som jag TROR de kallar Comviq Knock Out, det kostar 69 öre i uppkopplingsavgift och sedan 69 öre per minut oavsett tid och vart man ringer. Det har inte heller någon bindningstid men jag tror det var uppsägningstid på 3 månader. Detta kommer att minska beloppen på mina telefonräkningar väsentligt - även fast jag tyckte mitt nuvarande abonnemang var bra. Erbjudandet gäller endast under en kort period så jag fick teckna ett nytt abonnemang för längre fram koppla det till mitt befintliga som är bundet till maj.
Kul när man hittar något till "bra" pris, nu hoppas jag kunna hitta bredband/ADSL till ett någorlunda bra pris. Eftersom jag surfar väldigt lite hemifrån så vill jag inte ha hög månadskostnad men vill samtidigt ha lite snabbare uppkoppling än mitt modem. Någon som har tips kanske? Glocalnet har bra pris men de har tydligen problem så det är inte värt att teckna avtal med dem - jag har deras internetuppkoppling och sedan någon månad tillbaka är det SÅÅÅÅÅ segt. Försökte komma in på min mail under semestern men det tog ca 10 minuter innan jag kom in, andra hemsidor laddades ner väldigt snabbt (hotellet hade någon slags bredbandsuppkoppling).
Glömde skriva att minimidebiteringen för 69-öres abonnemanget är 69 kr per månad.