Full version: Hjälp!
Odla-är-livet
Det här var svårt!! Har hållit på hur länge som helst och försökt få en signaturbild men ger upp. Jag är för sugen på att veta vad ni kan ge mig för tips. Jag får fortsätta sedan...

Hej föresten!
Jag är en glad odlingsamatör som dessutom är nybliven koloniägare. Köpte mitt paradis våren 2004 och har under år -04 nöjt mig med att se vad som kommit upp i rabatterna och odlat grönsaker. I år skulle jag däremot vilja göra lite mer. Mitt första projekt har jag tänkt ska bli att lägga lite plattgångar och fixa en ordentlig uteplats. Mitt problem är att jag har svårt att hitta inspiration. Lotten är väldigt avlång vilket gör att jag tycker det är svårt att planera. Har någon av er ett tips på bra internetsidor jag kan kolla in eller någon annan strålande idé. Jag är tacksam för alla idéer jag kan få.

/U rolleyes.gif
Zazu
hej och välkommen hit, hoppas du ska trivas bra.

MVH Zazu
Åsa, mälardalen zon 2
CITAT (Odla-är-livet @ 21-01-2005, 19:26)
Det här var svårt!! Har hållit på hur länge som helst och försökt få en signaturbild men ger upp. Jag är för sugen på att veta vad ni kan ge mig för tips. Jag får fortsätta sedan...

Du kanske försöker lägga ut en bild som du enbart har på din dator, bilden måste vara utlagd på nätet för att det ska fungera. Har du inte någon hemsida kan du enkelt lägga in bilderna i ett eget album här på odla och sedan kan du länka bilderna från albumet och hit till forumet.
http://www.odla.nu/album/

(och skriver du in ditt användarnamn i albumet i din profilinformation här på forumet så får alla på forumet tillgång till ditt album, titta nedanför detta inlägg, klicka på kameraikonen så kommer du direkt till mitt album.)
Kajsa
Välkommen till oss biggrin.gif
Jag satt och kikade på nätet idag adlibris, om trädgårdsböcker och såg denna bok. Lite inspiration att läsa fram till våren.

Koloniträdgården
evelina
Hittade den här länken. Helt underbar koloniträdgård.kolonilott
Odla-är-livet