Full version: Den stora
*Felix matte*
Alltså... jag tycker att det är sååå sorgligt att t.ex Pigge måste slåss så hårt för att få ta hand om sin lille son som omkom i flodvågen.

Ofattbart att någon kan ha ork som Pigge och hans vänner. wub.gif
Berith
Så fruktansvärt sorgligt. Och där ute finns ju hur många "Pigge" som helst, som kämpar för att få ta hem sina nära. sad.gif
*Felix matte*
CITAT (Berith @ 21-01-2005, 22:59)
Så fruktansvärt sorgligt. Och där ute finns ju hur många "Pigge" som helst, som kämpar för att få ta hem sina nära.  :(

Javisst är det så och då känner man ju som så att så här får det inte gå till! Det får inte gå varken politik eller religion i enskilda människors tragiska öden! rolleyes.gif sad.gif wub.gif
netaave
Fast jag är lite orolig för honom, jag tror att det trauma han befinner sig i gör att han orkar agera som han gör och gjort. Undrar bara hur han kommer att reagera när han kommer hem, då hoppas jag hjälpen finns nära för då klappar han ihop.
pejori
håller med dej neta unsure.gif
tror också att han rasar när han kommer hem.
om inte annat, när han ska börja att plocka bort deras saker och kläder. sad.gif sad.gif
Taxus
CITAT (pejori @ 22-01-2005, 12:48)
om inte annat, när han ska börja att plocka bort deras saker och kläder. sad.gif

Måste vara fruktansvärt att komma tillbaka till deras hem... Jag tror i alla fall att han verkligen har bestämt sig för att leva vidare och då är det märkligt vilken styrka som finns hos människor trots de mest hemska levnadsöden.

Pigge Werkelins hemsida
Caprice
Ja, vad säger man.. Finns inte ord..

Att mista ett barn är väl det värsta som kan hända en...

Att dessutom göra det under dessa omständigheter.. unsure.gif

Som sagt, stackars människa när han kommer hem..

Ta reda på barnets alla saker.. hitta teckningar osv..
Alla minnen runtomkring honom..

Stackars människa..!

Caprice
Annlo
Håller med er om att det kommer att bli svårt för honom att komma hem till ensamheten sad.gif

Tror ändå att det här han har gjort därnere kan ha varit hans sätt att bearbeta det hemska han varit med om! Men jag undrar om man någonsin blir människa igen unsure.gif

Ja, just hans öde har gripit mig otroligt... men många tårar har fällts över alla öden!
Det är tur att man inte vet vad som väntar en i morgon... sad.gif

Annlouice
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon