CITAT (Gossen Ruda @ 23-01-2005, 15:37)
Han tänker väl inte gå i ide? :rolleyes:
Nej!! har iget ID-kort!!! Lite förlägen blir jag när jag ser att man fått en egen "tråd"
Efter allt strul med mitt jobb så kändes det bara att jag ville iväg från hela skiten , trots att "jobbhistorien" verkar ordna upp sig.
Så jag hoppade på ett plan till Oslo........ (nåja, det skulle vidare efter att ha hämtat upp enn busslast med trevliga norrmän ((och qvinnor))
så i en vecka har jag gått i kortböxer, T-shirt, "skandaler" och ätit och druckit gott.
Var jag var??? Fråga GABRIELL(A?) här från odla.nu !!! Hon var på samma ställe.......
För att undvika alla missförstånd: Jag har inte den anaste bleking om vem hon är!!!!! Men när jag loggade in på en dator på ett internetfik och skrev ga(mmelnalle) så poppade hennes namn upp under odla.nu !!!
Så hon måste nästan ha varit där samma dag!!! En av många små roliga saker som hände under denna vecka!!
Har sett och upplevt en hel del.... så värst mycket för "odla"-vännerna var det inte. Endast 2 olika blommor har jag fotograferat.... Vi får väl se om de så småningom hamnar i mitt album!!
Nu kan vi börja munhuggas igen!!!!