Full version: Rosenlust
hagglundlarsson
Är det någon som har erfarenhet av företaget Rosenlust? Är det ett seriöst företag som har bra växter? Tacksam för svar. rolleyes.gif
Sulawesii
Är själv lite nyfiken på dom, men ha ännu inte tagit steget smile.gif .
Zazu
jag har för mig att rosenlust och easyplant hör till samma företag, mn är inte riktigt säker. lite easyplant stil är det iaf i katalogen, t.e.x. dahlian på sid 11 de två storablommorna är iaf för mig exakt likadana.
hagglundlarsson
Jag håller med de verkar lite väl lik varandra. Bilderna och texterna i katalogen gör att man blir lite tveksam. Vore bra få fler kommentarer. wacko.gif
Jejja
Jag fick ett stort brev idag från Rosenlust. I kuvertet fanns en liten broschyr märkt Easyplant och en märkt Rosenlust. I hela erbjudandet uppfattade jag att det handlade om samma företag. Telefonnumren var samma och på svarskuvertet stod det Easyplant småplantor/Rosenlust trädgårdar.
Så de verkar vara samma ställe.
kristerh
Jo jag har för mig att det är samma företag.
krister
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon