Eva i Skåne
Jag har varit så sugen på dessa nya gladiolus sedan jag såg dem på bild. En sån läcker färg wub.gif
Givetvis kan jag inte att nöja mig med att köpa bara dem smile.gif . Det finns inget så frestande som växterbjudande i gråvädret. Sen är det förädiskt lätt att beställa när man klickar på länken och det serveras framför en unsure.gif . Jag har dock behärskat mig än så länge. Jag kommer att öppna den igen senare ikväll, men då har jag fått tänka över lite och kanske blir det något lite färre än om jag börjat klicka direkt.
Var ska allt vackert få plats??? Det är den evigt återkommande frågan. Visserligen har jag jättestor tomt, men det mesta av den är naturtomt. Tur att jag köpte upp mig på krukset för halva priset i höstas.
Inger i Huddinge
Det var inte snällt Eva att tipsa mig sådär. Beställde i eftermiddag och visst jag tittade på den limefärgade, men jag gick vidare. Nu har du satt griller i huvet och jag måste nog göra en ny beställning med den gladiolusen i. Beställningen levereras från vecka 17 så jag får hoppas att det har kommit in lite mera slantar i plånboken. wub.gif rolleyes.gif wink.gif

Inger
Eva i Skåne
Usch ja, det är förädiskt med dessa erbjudande wub.gif
Jag tror jag förköpt mig alldeles ohmy.gif tongue.gif smile.gif Jag ska inte tala om för "gubben" hur mycket det kostar unsure.gif Han förfasar sig varje vår.
Antingen beställer man alldeles för mycket eller så blir det som för dig Inger, att man efteråt ångrar att man inte tog några sorter till.

Man kanske inte skulle prenumerera på det där nyhetsbrevet wacko.gif för att inte utsätta sig för frestelser? huh.gif
Kajsa
Tjejer!
Visst är det svårt motstå alla erbjudande, men man måste få ha ett "eget köputrymme" och då väljer jag växter.Och maken får slösa på sina intressen. Om man gör sin trädgård vackrare för varje år, är det också något hela familjen kan glädja sig åt. Så jag köper lite liljor, det var ett bra erbjudande.
KAJSA wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon