Full version: Hyllor till växthus
lisselbo
Läste i ett tidigare inlägg om hopfällbara konsoler från Claes Ohlsson.
Har någon en bild på dom och funkar dom i ett aluminium växthus från Willab? Jag har ett Juliana Sunseeker.
mvh Marie
lisselbo
Gick in på hemsidan och såg konsolerna där, frågar först och tittar sen wacko.gif .
Har nå´n använt sig av dom?
Hur har ni gjort med hyllor isåfall?
Tips mottages tacksamt, känner att jag behöver få ordning där ute snart.
Det närmar sig såtider sakta men säkert.
mvh Marie
Lilla Selma
Hej! Jag har också ett Juliana Sunseeker och jag har köpt Willab:s vita trådhyllor. Jag tycker att de är jättebra - hindrar inte ljuset och går att fälla ner/upp allteftersom man behöver dem. rolleyes.gif

Tycker Selma
lisselbo
Köpte en trådhylla i samband med att jag köpte växthuset. Skulle nu vilja ha aluminiumhyllor istället men jag tycker att dom är lite dyra att köpa.
Tänkte att man kunde göra själv billigare.
mvh Marie
åsgård
Jag har dessa hopfällbara konsoller till mitt Florum. De är avsedda att fästas mot trä.
MVH
lisselbo
Ok åsgård, då vet jag. Får nog krypa till korset och beställa från Willab iallafall. Det får kosta lite men å andra sidan så har man ju hyllorna och konsolerna ett antal år.
mvh Marie
Karla
Hej !
Så gör man entré i forumet.

Vi fixade superbilliga hyllor till vårt Juliana Premium förra året.

Vi monterade avlagda kylskåpshyllor - trådhyllor på en list bak mot väggen och med reglerbara kedjor med krokar framtill.
Har tyvärr ingen bild att skicka. Men är man lite händig, eller har en händig karl som jag, så går det enkelt.

Vi kunde hämta 15 st alldeles gratis på soptippen. Var bara upphängningen som kostade.
Roligt att kunna återvinna saker.

Ett tips som kanske någon nappar på.
Hälsningar Karla.
rolleyes.gif
lisselbo
Smart, sopstationen nästa.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon