160kvm stort hus
Hej!
Jag prem. ett tag på.. Ja vad heter den nu? Åh typiskt.. Hjärnsläpp.. wacko.gif

Allt om trädgår tror jag, genom odla. Man fick ett erbjudande här på hemsidan.
Men nu har det blivit en kombinerad blom och inredningstidning.. Och helt värdelös i min smak..

Så nu undrar jag vilken tidning jag ska ta istället, vad rekommenderar ni?

Som ni märker på signaturen så bor jag i lägenhet med stooor balkong.. biggrin.gif plus att jag har tillgång till farfars och mammas trädgård.
Så jag vill ha en tidning som både är till för trädgårds och lägenhets blomster skötsel..

Vilken ska jag ta? Vad tycker ni?

Mvh G
Betty
Har du missat de här trådarna? Länk

Jag prenumererar bara på Allt om Trädgård just nu, har haft den i flera år.
Caprice
Det är Din Trädgård som upphört... Och man får då istället den nya tidningen, som inligt mej iaf inte alls är lika bra...

Om du bara ska ha en tidningen, så är Allt om Trädgård den allra bästa...!

Caprice
Helen i Piteå Zon 5
Jo, jag gillar nog också Allt om Trädgård bäst, har haft den nästan från starten. Det finns ju en ballkongodlarförening, men finns det ingen tidning som är knuten till den? /Helen
kristerh
Allt om trädgård wink.gif de brukar ha lite balkong reportage ibland om jag inte minns fel wink.gif de andra tidningarna har mest trädgård och odling.
krister
fruberglund
Jag har Allers trädgård som jag tycker är bra. Prenumererade på Din trädgård innan och den tyckte jag var bäst men efter de gjorde om den så har jag sagt upp min pren. ska börja pren. på Allt om trädgård istället.

Sen finns ju Hem ljuva hem trädgård som jag inte sett att nån nämnt här på forumet. Det är väl inte en av de bästa men den kostar bara 19,50 så den brukar jag köpa i lösnummer, en tjuga kan man ju alltid offra smile.gif
160kvm stort hus
Tackar tackar!!
De trådarna hade jag fet missat! Tack för dom.

Ja det ser ju ut att bli en prem på allt om trädgård. biggrin.gif

Tack igen!!

Mvh G
renate
CITAT (fruberglund @ 28-01-2005, 13:25)
Jag har Allers trädgård som jag tycker är bra. Prenumererade på Din trädgård innan och den tyckte jag var bäst men efter de gjorde om den så har jag sagt upp min pren. ska börja pren. på Allt om trädgård istället.

Sen finns ju Hem ljuva hem trädgård som jag inte sett att nån nämnt här på forumet. Det är väl inte en av de bästa men den kostar bara 19,50 så den brukar jag köpa i lösnummer, en tjuga kan man ju alltid offra smile.gif

Den prenumera jag på,plus Allt om trädgård och Allers trädgård.Din trädgård hade jag med men sade upp pren.nu.
Åsa, mälardalen zon 2
Och jag prenumererar bara på Hemträdgården och Natur och trädgård för de kan jag inte köpa ute i handeln eller läsa på biblioteket + de tidningarna ger lite mer i kunskapsväg än de flesta tidningar som finns ute i handeln.
Eva i Stuvsta
Apropå den nya tidningen (istället för Din Trädgård) så läste jag att det skulle handla om trädgård "fast inte så mycket gräva"... Missar de inte lite av poängen då????
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon