adrian
Nu har jag talat med en bekant om att ordna en resa till
Södra England med RHS Chelsea Flower Show

På måndag får jag veta vad allt kommer att kosta och OM det ska bli någon resa hit (vilket kommer att bli J-t kul...) så gäller samma saker som för alla resor att man ska betala ca: 3 veckor innan avresan.

Vi kan göra en gemensam resa till denna stora "Blomfest" och max antal blir ca: 50-60 pers...

Jag vill veta vilka som vill följa med på denna resa så fråga runt bland era vänner om de vill hänga med...

Jag tjänar INGET på detta utan vill göra detta som en kul grej, och vill vi kan vi göra vidare resor till andra ställen med...

(det blir som en skoresa men utan lärare...)
TeliaNet
skulle vara jättekul.

kan du kolla upp om vi kan titta in i de gigantiska växthusen i cornwall i södra angland?
ni vet de där som vart med på gröna rum.
TeliaNet
här är det, det heter visst eden projekt.http://www.edenproject.com/
adrian
Ligger de inte för långt bort så är det nog möjligt...
Bussföretaget ordnar ju själva resan, men vi kan ju styra det till vad vi vill...
Har du någon länk till det stället du menar för jag vet ej vad det är för ställe..?
adrian
Jag har mailat dem ang. ett besök hos dem, det verkar vara ett ställe att flytta in i...smile.gif.

Jag ska kolla med han som har bussföretaget om detta...

Blir vi bara ett gäng som KOMMER att åka så ordnar det nog sig...smile.gif
TeliaNet
här är eden projekt.

chelsea ligger?
någonstans utanför london?
Lady Hamilton
sad.gif Varför flera trådar om samma sak?
laugh.gif Tänk på oss som är nyfikna, måste läsa på flera ställen så man inte missar något.
pisanggoreng
CITAT (Hamilton @ 30-01-2005, 11:02)
sad.gif Varför flera trådar om samma sak?
laugh.gif Tänk på oss som är nyfikna, måste läsa på flera ställen så man inte missar något.

Håller med... det verkar sådär praktiskt bara...
Tessa
synd man varken har tid eller pengar... verkar roligt
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon