Lady Hamilton
Hittade denna blomma bakom gardinen!
Fenja
Wow, vilken läcker överraskning! wub.gif
Mvh
Fenja
Tessa
va mysig överaskning smile.gif

Har kollat lite efter palettblad , såg en liten växt i en bok och ny vet jag att ja får ha tag på en sån smile.gif
Nu har ja beställt så mkt fröer så min sambo håller på att bli galen, så få hålla igen lite ;P

Skrik till om du ska göra av med sticklingar! smile.gif
Lady Hamilton
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Jag har ett par "normalstora" också, så inte blir det något problem att ge bort sticklingar. Vi får väll höras när ute tempen tillåter postutskick! smile.gif
Tessa
Japp får göra det, får hem massa nya fröer från england nästa vecka räknar med att där blir över av några så kan ge lista på de som blir ölver så kan vi kanske byta lite om de e nåt intresant
Farbro-Barbro
Va spännande att kunna fynda bakom sin egen gardin laugh.gif , den där "pjäsen" var ju inte direkt liten... smile.gif

/Farbro-Barbro
rutis
Om man kan ha sånna där grejer bakom gardinen utan att märka det måste man bo stort! biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon