Caprice
Stackars barn... sad.gif

Expressen

Caprice
kristerh
Hur kan man vara så grym mad.gif han skulle själv säljas som "försökskanin" till nåt labb.
krister
Boxer
*ryser* mad.gif
kiki
tycker att det är en typisk kvällpresshistoria. Har inget förtroende för vare sig expressen eller aftonbladet. Har pappan blivit psyksjuk kan ju farfarn vara det med, väl? Därigenom INTE sagt att mannen ifråga är ett odjur, om det är sant.
amaira
mad.gif *saknar ord* sad.gif
Ralf
Jag läser mkt o de få gånger som jag själv har haft insikt i en historia har jag själv märkt hur pressen fabricerar det dom själva vill.

En plats där man kan läsa om sånt e www.mediekritik.nu

Till och med DN fuskar. dn-fusk LÄS NOGA O BEGRUNDA.

När du är på den undre sidan, klicka på den undre länken, du komemr då till en dykfirma och dom har en artikel som heter "Efter Tsunamin": när man läser detta o det DN skrivt, blir man bra förvånd

Expresenartikeln grundar sig på en artikelni en engelsk tidning som kanske grundar sig på ytterligare sagesmän som säkert är frilansare. Jag tror ej det blir mkt sanning kvar till slut.
Eva i Skåne
Skönt Ralf, att du skrivit detta.
Man kan inte lita på allt tidningarna skriver och speciellt inte på kvällstidningarna. De gör väl allt för att tjäna pengar så länge som möjligt på tragedin som var.
Sen finns det säkert mycket tragik kvar för de överlevande, det betvivlar jag inte, men ibland får man kanske sålla något.
Virgo
Håller med Ralf till fullo.
Så tänk efter ett antal ggr speciellt när frilansare skriver nåt och det gäller inte bara dagstidningar eller veckotidningar utan oxå forum som detta.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon