Full version: Premiepension
kristerh
Själv ligger jag back 16% snyft, men det är några år kvar till pension för min del wink.gif
krister
Malvia
CITAT (kristerh @ 31-01-2005, 13:06)
Själv ligger jag back 16% snyft, men det är några år kvar till pension för min del wink.gif
krister

Hur räknar du då? Kollar på mina pappar men............
Annlo
Hu, så hemskt, det vill jag inte ens tänka på! blink.gif

Jag får hoppas på en storvinst för annars lär det inte bli fett....

Annlouice
kristerh
CITAT (Malvia @ 31-01-2005, 15:03)
CITAT (kristerh @ 31-01-2005, 13:06)
krister

Hur räknar du då? Kollar på mina pappar men............

går in på ppm:s (ppm.nu)hemsida, och kollar på värdeförändring wink.gif du måste logga in med det idt du fick första gången, har du inte kvar det kan du beställa nytt.
krister
uno
Första året blev bedrövligt. Nu är jag något aktiv och har med råge hämtat hem förlusten. Men rågen är ganska liten.
Blomstertanten
Risigt !!!
Lena
Jag liger 50 procent upp, tack vare Ryssland och Balkan
Kajsa
Som Lena, satsa på East Capital, har hoppat mellan deras Balkan, Ryssland och Östeuropa. Men det gäller att vara med och titta regelbundet.
uno
CITAT (Kajsa @ 31-01-2005, 20:46)
Som Lena, satsa på East Capital, har hoppat mellan deras Balkan, Ryssland och Östeuropa. Men det gäller att vara med och titta regelbundet.

Bra. Du håller kollen och tipsar oss andra när det är läge att byta.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon