Full version: hotmail
lilla mamma
kan någon vänlig själ berätta för mig varför msn hotmail tar en evighet och ladda upp för att kunna läsa av?
nya messenger är hemladdad, datorn ren och helt nytt ominstallerad och bredband har jag men med det uppringda kom jag in men inte nu?
Hjälp mig.
Anita
gammelnalle
jag har inga problem!! (var där nyss)
Fenja
Inte jag heller!
Mvh
Fenja
lilla mamma
fanken, jag har grejer där jag måste åt och jag kommer inte in...
Eva i Skåne
Seeegt för mig också idag.
Vissa dagar är det jättesvårt, men oftast går det smidigt.
Fortsätt försöka. Det brukar funka efter envist kämpande smile.gif
Bjäbban
Säger detsamma! Det är bara att hålla på, rätt som det är funkar det!
Jag tycker Hotmail är kass att skriva i däremot…
Måste ha den för jobbemailen, eftersom det är den adressen jag har på visitkort och liknade!
Men har öppnat ett på Yahoo för vänner/bekanta och det är bra mycket smidigare!
Blomstertanten
Vilken version har du ? Om du har MSN Beta-versionen kan det bero på det. Den krånglar ganska mycket och är seg som bara den ! wacko.gif
Avinstallera den och installera vanliga MSN så funkar det nog bättre.
Sen jag gjorde så har det fungerat jättebra ! smile.gif

Annars är det som Eva i Skåne säger, att det är lite segt vissa dagar.
lilla mamma
Snart får jag en teliamail, även hemsida så vi får hoppas på att det löser sig
Anita
kristerh
Jag gav upp hotmail pga segheten, dessutom var det väldigt svårt att skicka bilder.
krister
elleave
CITAT (Bjäbban @ 31-01-2005, 18:39)
Men har öppnat ett på Yahoo för vänner/bekanta och det är bra mycket smidigare!

Måste hålla med! Yahoo är den absolut bästa webbmailen!:rolleyes: (och sökmotorn) wub.gif
lilla mamma
men var hittar jag en dvd-avkodare lämpligen power dvd utan att lilla mamma får utbrott??!!
lilla mamma
Nu är det samma sak igen som hänt.
Någon som kan MSN- Beta och var kan jag se om det är den?
MIn gubbe kommer inte in överhuvudtaget och det liksom hänger sig.
Dzad
Om du kommer in i MSN, klicka på hjälpmenyn och tryck "om msn messenger"... kolla vad det står för version. Inte för att jag vet om messenger ska kunna bråka med själva hotmail-kontot.

Det sämsta med hotmail är de våldsamma mängder skräppost man får samt det att man bara kan bifoga filer som är 1 mega i breven. Det tillåtna utrymmet för filer är ju inte direkt positivt förvånande heller!
Men har man haft sin mail sen 1999 och gett ut den åt alla, är det inte så enkelt att byta.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon