Full version: Ny sökmotor
Caprice
lanserades av Microsoft idag..

Msn sökmotor

Caprice
Fenja
När det finns google?!
Mvh
Fenja
MoniqueÖ
CITAT (Caprice @ 01-02-2005, 14:35)
lanserades av Microsoft idag..

Msn sökmotor

Caprice

Försöker utnyttja "pyttemjuk" så lite som det bara går...Speciellt när det finns så mycket bättre alternativ!

Vet ni varför Gates företag heter Microsoft förresten? Det blev hans fru varse på bröllopsnatten... laugh.gif ohmy.gif

Monique
Caprice
Det är väl bra med flera sök-alternativ...?

Caprice
Fenja
Det är ju inte precis så att det saknas alternativ om man nu vill ha att välja på. Men så länge google är den jämföreselöst bästa tänker jag nog hålla mig till den!
Mvh
Fenja
pisanggoreng
jag gav msn en chans, och sökte på bilder på "clematis jackmanii". den hittade 88 stycken, medan google hittade 517.
yla
google gillar jag
msn hittar ju inte ibland nåt alls ju sad.gif
renate
Det räcker med google för min del. smile.gif
fruberglund
CITAT (MoniqueÖ @ 01-02-2005, 15:04)
Vet ni varför Gates företag heter Microsoft förresten? Det blev hans fru varse på bröllopsnatten... laugh.gif ohmy.gif

Monique

Hahahahaha, garvar gott laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Virgo
Den har väl funnits länge? Vill minnas att jag oavsiktligt använd den några ggr förra året och ännu längre tebaks.
Är väl bara lite moderniserad och samma Microsoft s..t.

CITAT
Vet ni varför Gates företag heter Microsoft förresten? Det blev hans fru varse på bröllopsnatten...  

Monique

Vet ni om att innan han gifte sig så tvättade han sitt hår kanske högst en gång i månaden! wink.gif
Ralf

Monique

Jag funderar på att starta företag... kanske MegaHard kan vara ett bra namn?
amaira
Hihi.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon