Full version: Vicket torp
fruberglund
Surfade runt och råkade ramla in på Grön-Annas torpsida.

Vilket underbart sött torp, blir nästan sjuk av avund fastän vi har hus, det är precis som mitt drömtorp skulle se ut. Lyllo dig, skatta dig lycklig.

Har inte hunnit kolla igenom hela hemsidan men jag har bookmarkat det så jag ska kolla det i helgen.

Min favoritbild från hemsidan
Anki på Öland
Hej
"Halkade" också in på den härom dagen - så härligt och jättefina bilder. Förstår att du älskar stället och stortrivs där.
Anki
mekare
Blev så avundsjuk. Torpet är så vackert.
mulle
Hur hittar jag sidan - surfar jag på Google blir det bara en massa Rörstrand och inga lupintorp...
Mulle
-asno-
Här Torpet
Om det ligger en bild i inlägget kan man ju alltid kika på egenskaper och se var den kommer ifrån.

/Åsa
mulle
Tack - och naturligtvis tänkte jag inte på att klicka på bilden...! blink.gif
Mulle
GrönAnna
Åh, jag rodnar av stolthet ...
vad kul att ni hittat till min ofärdiga torpsida! Om ni bara visste vad jag älskar mitt torp, jag kan fortfarande inte fatta att det är mitt! Köpte det förra våren, och det var en livslång dröm som gick i uppfyllelse. Jag är där nästan varenda helg även nu på vintern, det är så spännande att följa årstiderna i trädgården för första gången. Har tagit massor med bilder, men håller just på att lära mig göra hemsida, så den är bara påbörjad än så länge. Kom gärna tillbaka lite senare i vår, för då har jag förhoppningsvis kommit längre med sidbyggandet! (Om det nu blir någon tid över för det nu när jag har en hel trädgård att odla i ...)
wub.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif
fruberglund
CITAT (GrönAnna @ 03-02-2005, 19:11)
Åh, jag rodnar av stolthet ...
vad kul att ni hittat till min ofärdiga torpsida! Om ni bara visste vad jag älskar mitt torp, jag kan fortfarande inte fatta att det är mitt! Köpte det förra våren, och det var en livslång dröm som gick i uppfyllelse. Jag är där nästan varenda helg även nu på vintern, det är så spännande att följa årstiderna i trädgården för första gången. Har tagit massor med bilder, men håller just på att lära mig göra hemsida, så den är bara påbörjad än så länge. Kom gärna tillbaka lite senare i vår, för då har jag förhoppningsvis kommit längre med sidbyggandet! (Om det nu blir någon tid över för det nu när jag har en hel trädgård att odla i ...)
wub.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif

Det ska jag absolut! Förstår att du är lycklig, det skulle jag också vara om jag var du. Jag är lika lycklig över vårt hus fast jag skulle vilja ha lite mer tomt smile.gif

Och man får bygga hemsida på vintern när det inte finns något att göra i trädgården:) Jag håller på med min just nu och den är snart klar så ni får kika på den sen också smile.gif

Ha det så bra i torpet, det blir nog en upplevelse till våren smile.gif
GrönAnna
Tack, fruberglund! Våren är ju nästan på gång redan. Åtminstone vissa dagar känns det så här på västkusten.
Ska bli spännande att titta in på din hemsida när den kommer!
Mia, zon 3
Så härligt.... Stort grattis - vilken livskvalité-faktor!
Och lupinerna - fler än jag som tänker Tasha Tudor?
netaave
Wow! Vilket underbart ställe! Vilken tur du haft och vilken otrolig kuriosa du fått på köpet!
Vad roligt det måste vara att veta så mycket om folk som haft stället för så länge sedan.
En porlande damm på baksidan kommer verkligen att bli pricken över i.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon