Betty
Tack Ingrid! Hela gänget hamnade i Favoriter, i mappen Dräggel !!! biggrin.gif
anne
tongue.gif Hej Ingrid.
Har lagt beslag på allt. Vi hörs någon dag Flower.
Mvh Anne/Flower tongue.gif
Exotic
Tack för dessa kul länkar Ingrid ,det var kul att surfa runt där...

Hittade oxå 1 rolig Exotic Frukt ...Dragon fruit,bara säger det Färgen helt underbar ;o)
Sen Passion Blom, Mollissima "MMmmmMMMMmmmm"

Om det är någon som har någon av dessa så vore det kul att få veta lite smile.gif

Hej & Tack Exotic
anne
http://www.bengtstradgard.net/startsida.htm

Kika in här Ingrid, helt enkelt otroligt mycket växter att titta på. Ligger i Luleå. Mvh Flower/Anne wacko.gif
Ingrid på Västkusten
Ohh underbart häftigt tjusigt. Betty - jag måste nog skaffa mig en sån mapp jag med ;-))

Tack Anne - och Exotic :-) jag tänker igen på uterum uterum uterum ;-))

Hälsar Ingrid som fick snö i natt - vitt vitt vitt nu på morronen.
lolo
Tack Ingrid för länktipsen! Suck............. tänk om man ändå vore ägare till några av dessa skönheter rolleyes.gif ............ Har också satt dessa som favoriter - bra att ta fram och njuuuta av ibland! Experimenterar nu själv med passionsfrukt, som jag sådde frön av för en vecka sen. Spännande..........

Hälsningar från ett gråmulet Umeå!/Ann-Louise smile.gif
Tyr
http://www.readsnursery.co.uk/
Ingrid på Västkusten
Klassikern Tyr! och citus är de bra på historiskt sett också ;-)

Hälsar ingrid
Nenna vid mälaren
När en ny katalog har dimpit ner i brevlådan kommer karln in och säger "Varsågod gumman, porrtidning!". Ligger nå't i det. biggrin.gif
Ralf
CITAT (Nenna vid mälaren @ 08-03-2003, 19:18)
När en ny katalog har dimpit ner i brevlådan kommer karln in och säger "Varsågod gumman, porrtidning!". Ligger nå't i det. biggrin.gif

Är det perversa priser kanske?
Eller dreglar du på bilderna?
Nenna vid mälaren
Självklart drägglar jag! Gör inte du? laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon