fruberglund
Har inte provat att lägga till bilder i Albumet sen vi fick bredband men nu la jag in en bild.

Jag hann knappt blinka, så snabbt gick det. Blev nästan chockad hur snabbt det gick. Jag hade lagt upp fötterna för att vänta in bildöverföringen, den tog ju flera minuter med modemet....

Vilken lycka tongue.gif tongue.gif tongue.gif
Lady Hamilton
laugh.gif laugh.gif Grattis!
Så nu ser vi fram emot många sköna vackra bilder från dig laugh.gif

rolleyes.gif Från en som får fortsätta "att lägga upp fötterna"o vänta.
Berith
biggrin.gif Har också modem men det går iaf fortare att lägga in bilder än att få upp fötterna! tongue.gif
wolkenkrabber
BREDBAND ÅT ALLA. jag har länge sagt att modem är djurplågeri!
Berith
Fast mitt modem är lika snabbt som "bredbandet" jag hade förut. Det är (ju) bara bilderna som tar några sekunder till på sej att ladda upp. Men dom första modemen var som siiiirap.... Tur att man inte behövde byta tillbaka till nåt sånt. huh.gif
yla
ja jag tycker verkligen att all ska ha bredband
jag bor i en liten by som man bestämt skulle ligga i första satsningen på bredband till glesbygd så de e därför jag har bredband o jag e glaaaad för det
men nu ska jag ner till skåne strax o va där i tre veckor o då kommer jag hinna lägga upp fötterna o ta ner dom o gå på toa o till kylskåpet under tiden som saker o ting laddas ner wub.gif men men vi ses om sisådär tre veckor igen antagligen
för mitt tålamod orkar inte så mycke vänta

ha en bra februari nu alla
o när jag kommer tebax e de dags att så, för mej iallafall

fruberglund grattis smile.gif smile.gif
Blomstertanten
Jag kommer att sakna dig Oldwolfie ! wub.gif Hur ska vi klara oss i tre hela veckor ? unsure.gif

Pussa och krama inte ihjäl barnbarnen nu bara ! tongue.gif

Och grattis Fru Berglund !
*Felix matte*
CITAT (oldwolfie @ 04-02-2005, 07:54)
ja  jag tycker verkligen att all  ska ha bredband
jag  bor i en liten  by  som man bestämt skulle ligga  i första satsningen på bredband till glesbygd  så de e därför jag har bredband o jag  e  glaaaad för det
men nu ska jag ner till skåne strax o va där i tre veckor o då kommer jag hinna  lägga upp  fötterna o ta ner dom o gå  på toa  o till kylskåpet under tiden  som  saker o ting laddas ner wub.gif men men  vi ses om sisådär tre veckor igen antagligen
för mitt tålamod  orkar inte så mycke  vänta

ha en  bra februari  nu alla
o när jag kommer tebax e de dags att så, för mej iallafall

fruberglund grattis  smile.gif  smile.gif

Ha en riktigt bra februari du också och kör nu försiktigt...de små krabaterna väntar på mormors pussar och kramar wub.gif
Berith
Ha det bra i Skåne wolfie (trots att dom låter konstigt huh.gif ) och eftersom februari är så himla kort så kommer mars som ett swoosch och du är tebax här igen! wink.gif wub.gif
Tesa
Jag har anmält intresse för bredband iallafall.....växeln här ska byggas ut detta halvåret.... kommunerna här i norra bohuslän har gjort en gemensam upphandling så att runt 95 % av hushållen skall få tillgång till åtminstone 0,5mb/s...jag kan kanske få så mycket som 8 mb/s...vår växel är ganska stor och ligger bara ett par kilometer bort.....
Det blir grejer det..just nu har jag 33,6 kb/s.. huh.gif
Kommer bara den attans nya datorn tebax så är jag uppe i 49kb/s kb iaf..

oldwolfie.....kommer sakna dig...ha det så bra nu... wub.gif
Eva i Skåne
CITAT (Berith @ 04-02-2005, 08:55)
Ha det bra i Skåne wolfie (trots att dom låter konstigt huh.gif )

NÄ NU..... mad.gif ohmy.gif laugh.gif

Oldwolfie får det säkert härligt här nere i Skåne och så får hon njuta av vårt vackra språk rolleyes.gif

Ha det skönt Oldwolfie, fotografera mycket och krama barnbarnen wub.gif
renate
Ha det såååååå bra hos barn och barnbarn i Skåne,vi kommer att saknar dig här,speciellt på chatten.Trevlig februari wolfie,jag sår inte heller tidigare än i slutet på febr.
Kram från katze
Berith
CITAT (Eva i Skåne @ 04-02-2005, 14:59)
NÄ NU..... mad.gif  :o  :lol:

ohmy.gif Nej inte du Eva! Jag har inga problem alls att läsa det du skriver, det är ju precis som svenska.
Eva i Skåne
Jag har så svårt att stava på skånska biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon