fruberglund
Höll på att garva ihjäl mig när jag såg denna lilla tecknade videofilm. Min man hittade den på ett bilforum.

Visst, jag kanske har dålig humor men det stämmer nästan lite för bra i vissa fall biggrin.gif

Trafikvett eller inte?
renate
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
adrian
kul...smile.gif
Sylvia
Denna har valsat runt länge men lika kul är den ändå. Vet någon något liknande som är nytt, så man får skratta mer?
Ewa L
Jag hade i alla fall inte sett den och tyckte den var mycke dråplig. Skickade den vidare till en som håller på och tar körkort. biggrin.gif
MoniqueÖ
Äntligen fattar jag varför Audi-förare kör så förb-t annorlunda jämfört med andra!

Kör varje dag i Stockholms innerstad som yrkeschaufför och häpnar alltsom oftast över dessa ibland väldigt alternativa körregler som Audi-förare följer eller är det så att dom oxå sett denna "suveräna" instruktionsfilm?

/Monique

PS det finns tydligen även andra regler, än dem som gäller för oss övriga, för BMW-, Porche-, Mercedes- och SUV-förare. Dom har väl råd tycker dom...
Ewa L
CITAT (MoniqueÖ @ 07-02-2005, 23:13)
PS det finns tydligen även andra regler, än dem som gäller för oss övriga, för BMW-, Porche-, Mercedes- och SUV-förare. Dom har väl råd tycker dom...

Det handlar väl inte bara om att de har råd. Det var ju en tysk instruktionsfilm och Audi, BMW, Porsche och Mercedes är ju tyska bilar... biggrin.gif
Ralf
CITAT (MoniqueÖ @ 07-02-2005, 23:13)
Äntligen fattar jag varför Audi-förare kör så förb-t annorlunda jämfört med andra!

Hyrde en splitter ny Audi A6. Kan inte begripa vad man skulle med till med en sån bil Sverige. smile.gif
råse-marie
smile.gif KUL !
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon