Jag skulle behöva lite hjälp med att testa en chatt jag lagt upp. Har några här lust att testköra den? I så fall finns den på
Testchatt.
/Smed
TeliaNet
05-02-2005, 13:36
a' för köttätare.
finns det inte sådan köttätaresida med forum+
Förstår inte riktigt vad du menar här? Jag har ett forum för köttätare, ja. Jag har därifrån länkat till denna testchatt. Jag ber HÄR om hjälp med att testa den då medlemmarna på "mitt" forum ligger i ide över vintern. Det finns inget krav på att prata köttätare, tvärtom, allt kan diskuteras. Finns det behov av ämnesstyrda chattrum så skapar vi det. Om jag tar bort loggan som säger "Svenskt Carnivorforum" så blir där den gamla vanliga ikonen med rött kryss. Och eftersom det är ett test så lägger jag inte tid på att göra nya loggor. Men du är välkommen dit, Carnivor-odlare eller ej.
/Smed
Tack Wolkenkrabber och TeliaNet för det första crasch-testet. Det fungerar bra, men fler får gärna komma in och belasta lite.
/Smed
Blomstertanten
05-02-2005, 16:57
Nu har jag testat !
Kul !
mimmi på ekerö
05-02-2005, 17:27
Nu har jag också varit inne och testat
kan nog bli bra om fler hittar dit.
Ingrid på Västkusten
05-02-2005, 20:09
Hej hopp,
In kom jag men allt jag skriver syns inte och inte kan jag byta chat-rum heller.....
Ingrid på Västkusten
05-02-2005, 20:13
Såg att det var browser styrt så bytte till Internet Explorer men det fungerar inte - antar det är MAC som spökar :-(
Testa att kryssa i "Secure mode" vid inloggningen. Har du java på MACen?
/Smed
Nu har jag testat med kul med nya chattrum,och hur lätt som helst att kommer in.
Ingrid på Västkusten
05-02-2005, 23:59
Och även jag grejade det till sist! yes yes yes!
Tack till alla Er som var inne på chatten igår. Det fungerade helt ok. Hoppas Ni fortsätter komma dit.
/Smed
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.