|
zaaritha
06-02-2005, 02:00
Hon behöver stöd nu! Hon har haft det väldigt jobbigt!
Eva i Skåne
06-02-2005, 09:50
Oj! Nog har jag lagt märke till att hon inte skrivit här på länge, men läser hon ändå? Ska vi PM:a henne, eller hur kan vi stötta??? En kram till dig Wargen, om du läser detta.
gammelnalle
06-02-2005, 10:12
Får en Björn krama en Warg??? om isåfall så kommer en från mig!!!
Jo, nog skulle hon behöva stöd alltid.
Hur kan vi här på forumet göra, för att visa att hon finns i våra tankar?
Jag är med! Kontakta mig om vi ska göra nåt!
Inga från Närke
06-02-2005, 12:18
Jag vet inte vad som hänt med Wargen men hoppas denna bild kan ge en liten tröst.
Hoppas du trivs i lägenheten, att du ser lite ljus i mörkret
Efter en lång mörk tid kommer ljuset tillbaker,också till dig Wargen. Ger inte upp hoppet. Kram Renate
TeliaNet
06-02-2005, 18:03
livet är en påfrestning, men vi kan inte tycka att det är hemskt om vi inte refererar till motsatsen, alltså finns det nåt bra eller kul som kommer.
kopernikus
07-02-2005, 07:23
Vet inte heller vad som hänt men det är klart vi stöttar någon som behöver det!
Helen i Piteå Zon 5
07-02-2005, 08:19
Jag sänder en STOR kram till dig Wargen. / Helen
Bjäbban
07-02-2005, 09:06
Känner dig inte Wargen och vet inte vad som hänt... Men livet är väldigt jobbigt ibland ..... Så självklart skickar jag mängder med tröstekrammar
Fialotta
07-02-2005, 11:28
Vet inte heller vad som hänt dig Wargen... skickar en tröstekram
Varma tankar och en kram också från mig! Mulle
Sulawesii
07-02-2005, 18:54
Varma kramar från mig med!!
lisselbo
07-02-2005, 19:22
Kramar från mig också
Jag vet inte heller vad som hänt men vill skicka dig värme och tröst ändå...
Många varma kramar och tankar från mig med
Nu blev jag alldeles överväldigad. Har inte varit inne på något forum på väldigt länge, det har inte funnits ork att kommunicera med omvärlden. Tack alla rara människor för era varma ord!:wub: Till er som inte vet vad som fattats mig kan jag berätta att min dotter Nina (mitt enda barn) som skulle fyllt 30 år på nyårsafton avled den 26 juni förra året. Hon lämnade efter sig två barn, 7 och 9 år gamla och sin käre make. En förtvivlan bortom allt förstånd.... För att komma närmare min familj, (jag är ju singel ) så flyttade jag in till Hjo stad och hyr nu en lägenhet. Det var ett klokt beslut för jag höll på att bli galen i min ensamhet ute i stugan... Nu ska huset säljas och jag får ägna mig åt krukväxter istället. Till hösten tänker jag åka till Grekland, ett land som jag fullkomligen älskar! Så har jag börjat en kurs på Komvux i att bygga datorer och jag tänker även börja ta datakörkort. Måste hitta på något som får livet att gå vidare... Har mått lite bättre sista tiden sedan Nina visade sig i drömmen för mig. Hon log och lade huvudet på min axel och jag sa till henne (jag visste på något sätt att jag drömde) att det var så synd att hon var död! Sen grät jag hela dagen, men det var lite lättare att gå till graven. Som om hon ville visa att hon hade blivit fri från plågor och elände...och kanske peppa mig så jag orkar finnas för barnbarnen... Lägger in en bild på mig och min "beskyddare" Nadur, ett lite spexigt kort på oss där jag sminkat mig lite utöver det vanliga... Kram på er alla, jag återkommer, men med lite mellanrum.
Här kommer en kram från amaira också. Tårarna rinner när jag läser ditt inlägg... Du är stark, i alla fall.
Så roligt att se dig och få ett livstecken! Jag tror att Nina kommunicerade med dig för att hjälpa dig gå vidare, njut av ögonblicket och försök att hitta nya vägar. Jag har varit med om något liknande tidigare. Måtte Nadur ta väl hand om dig! Mvh Fenja
Caprice
02-03-2005, 12:14
Oj...! Hade ingen aning, Wargen...! Väldigt tråkigt att höra... Jag beklagar verkligen.... #kramar om dej...# Gillar kortet på Wargen och Katten... Caprice
*Felix matte*
02-03-2005, 12:15
Förstår din stora sorg...det var klokt av dig att flytta, du är och kommer att vara en viktig person i dina barnbarns liv. Kram från mig Min syster och svåger blev "föräldrar" till två barnbarn som miste båda sina föräldrar inom tre månader i höst/vinter.
Bjäbban
02-03-2005, 12:23
Å! Vad hemskt...finns inga ord som kan trösta... Skickar en jättekram
Airamya
02-03-2005, 12:36
Varm Kram från 'en häxa till en annan'  Följande dikt har du säkert hört förut men den for genom mitt huvud när jag läste ditt inlägg, så jag postar den här. Do not stand at my grave and weep. I am not there, I do not sleep. I am a thousand winds that blow. I am the diamond glints on snow. I am the sunlight on ripened grain. I am the gentle autumn rain. When you awaken in the mornings hush, I am the swift uplifting rush of quiet birds in circled flight, I am the soft stars that shine at night. Do not stand at my grave and cry, I am not there, I did not die. - Author unknown *håller om*
CITAT (Airamya @ 02-03-2005, 12:36) Varm Kram från 'en häxa till en annan'  Följande dikt har du säkert hört förut men den for genom mitt huvud när jag läste ditt inlägg, så jag postar den här. Do not stand at my grave and weep. I am not there, I do not sleep. I am a thousand winds that blow. I am the diamond glints on snow. I am the sunlight on ripened grain. I am the gentle autumn rain. When you awaken in the mornings hush, I am the swift uplifting rush of quiet birds in circled flight, I am the soft stars that shine at night. Do not stand at my grave and cry, I am not there, I did not die. - Author unknown *håller om* vilken fin dikt kramar till dej wargen bra att du tar dej an livet det känns bra att höra även om sorgen tassar vid din sida kramar i massor
kerstin z5-6
02-03-2005, 14:36
Skönt att se dej igen Wargen! -ha en underbar tid i Grekland Hälsar K
Eva i Skåne
02-03-2005, 14:45
Åh Wargen, vad jag önskar att våra kramar verkligen kunde göra något mer för dig  , men vi är åtminstone många som tänker på dig och vill stötta. Livet är inte rättvist  . Det är bara att konstatera, än en gång. KRAM till dig Wargen
Sulawesii
02-03-2005, 18:24
CITAT (Fenja @ 02-03-2005, 12:13) Jag tror att Nina kommunicerade med dig för att hjälpa dig gå vidare, njut av ögonblicket och försök att hitta nya vägar. Jag tror som Fenja. Finns inget som kan få mig så ledsen, som att höra/ läsa om någon som mist sitt barn. Det är ju alla föräldrars mardröm. *Kramar* så många du behöver.
vickeva
02-03-2005, 18:28
Å vad skönt att höra från dig igen Wargen. Vi tänker på dig, det känner du va? Kramar
Bidrar med ännu en dikt. Vet inte vem som skrivit den.
Döden är ingenting alls Jag har bara smugit in i rummet intill. Jag är jag, och du är du. Allt vad vi var för varandra det är vi fortfarande.
Nämn mig vid mitt gamla vanliga namn, tala till mig på det sorglösa sätt som du alltid gjorde. Använd inte annorlunda tonfall.
Bär inte en pressad min av allvar eller sorg. Skratta, som vi alltid skrattade åt de små skämt som vi hade tillsammans.
Bed, le, tänk på mig, be för mig. Låt mitt namn alltjämt få vara på allas läppar, så som det alltid var.
Varför skulle jag vara ur sinne, därför att jag är ur sikte? Jag väntar på dig i en paus, någonstans mycket nära, bara runt hörnet.
Monica M zon 4
03-03-2005, 06:29
Tror som några andra att Nina försökte kommunicera med dig. Hoppas du får en fin tid i Grekland och att du orkar gå vidare.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|