Full version: Fuchsior
netaave
Jag brukar ta fram mina pelargoner runt sportlovet, kan man ta fram fuchsiorna samtidigt?
evelina
Hej!
Det beror ju på var du ska förvara dom och var du har förvarat dom. Skickar med en bra länk här : Fuchsior
Inger GMT
Hej.
Jag tar fram mina Fuchsior i februari. Men du behöver ha tillskottsbelysning när dom kommer igång.
Hälsn Inger
Jennythemenace
Inger: Jag gick in på din hemsida och tittade på dina fuchsior. Och det fanns en som hete Royal velvet. Jag köpte nyligen en sådan stickling men på bilden då jag köpte den vara det knall röd ohmy.gif Var det fel på min bild eller din bild? Eller kommer min att bli lila också? Det var ju inte vad jag hade tänkt mig...
Inger GMT
Hej Jenny
Det är rätt färger på min bild på Royal Velvet.
Bland mina länkar finns en till Fuchsia Magic där finns bild och färgbeskrivning. Roayl Velvet är tvåfärgad inte bara röd.
Det händer tyvärr att Fuchsior är felmärkta. Har du bilden kvar?.
Hälsn Inger
Jennythemenace
CITAT (Inger GMT @ 07-02-2005, 09:48)
Hej Jenny
Det är rätt färger på min bild på Royal Velvet.
Bland mina länkar finns en till Fuchsia Magic där finns bild och färgbeskrivning. Roayl Velvet är tvåfärgad inte bara röd.
Det händer tyvärr att Fuchsior är felmärkta. Har du bilden kvar?.
Hälsn Inger

Ingen bild mad.gif Den hänger kvar i butiken där jag köpte sticklingen. Fast blommor kan ju se väldigt olika ut från bild till bild. Får väl ta mig tillbaka till affären och se efter om det var jag som kollade fel eller inte... Tackar
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon