Ylva i Dalarna
Hej!
Fick katalogerna till bokrean och såg att Lena Israelssons böcker "Handbok för köksträdgården" och "Jordens täppor" säljs på akademibokhandeln till jättebra priser!
Toppen tycker jag som ändå tänkt köpa dom! smile.gif

Kramis Ylva
KURT
Båda böckerna är mycket bra, däremot tror jag inte att Akademibokhandeln är billigast. Jordens täppor har jag i alla fall sett för 129 i en annan katalog och kanske är den ännu billigare på nätet.
Eva St
Köpte Handbok för köksträdgården förra året och den är kanonbra tycker jag.
Är jordens täppor också av Lena Israelsson och vad handlar den om???
KURT
CITAT (Eva St @ 09-02-2005, 00:24)
Köpte Handbok för köksträdgården förra året och den är kanonbra tycker jag.
Är jordens täppor också av Lena Israelsson och vad handlar den om???

Jordens täppor är också skriven av Lena Israelsson. Hon har rest runt i olika länder (bla England, Italien, Turkiet, Ryssland och Kina). Och hon berättar om olika grönsaker (som går att odla i Sverige) och om olika odlingsmetoder.

http://www.wwd.se/arkiv/91-46-18283-7.htm

Den senaste boken Lena skrev var ju "Cityodling", den kom ut förra året och täcker in odling på balkon, uteplats och i koloniträdgård.
Eva St
Tack nu vet jag vad som står väldigt högt på önskelistan när det gäller böcker
Totteboll
CITAT (KURT @ 08-02-2005, 10:41)
Båda böckerna är mycket bra, däremot tror jag inte att Akademibokhandeln är billigast. Jordens täppor har jag i alla fall sett för 129 i en annan katalog och kanske är den ännu billigare på nätet.

Jordens täppor på bokus kostar 96 kr (+ porto 19 kr)
Lena N
Jordens täppor kostar 89 kr på Adlibris. Beställde den och några till igår. rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon