CITAT (vickeva @ 09-02-2005, 21:11)
Urfin sida, men jag skulle önska ett annat typsnitt, det är svårt att läsa det du har valt. Underbart hus och fin trädgård, men det visste jag ju innan... var det inte du som köpte det underbara växthuset, eller blandar jag ihop dig med någon annan? Och om det var du-varför ingen bild på det?
Tack för era omdömen! Jag är själv jättenöjd med sidan, det enda jag skulle vilja vara bättre på är grafik, att kunna göra så att själva sidan inte ser så alldaglig ut! Men jag får ju fram det jag vill med den i alla fall

Vickeva - Typsnittet har jag valt för att jag tycker de vanliga är så tråkiga men jag tycker inte det är så svårläst utan har valt det just för att jag tyckte det var lättläst. Men det kanske blir olika på olika datorer? Eller så är det så att din dator inte har typsnittet som jag valt och då får du ett standard istället.
Nä, du har nog blandat ihop mig med någon annan

Men ett växthus står på önskelistan och det blir nog ett framöver och då lägger jag självklart med det.
Snöflinga - ja, visst är det kul när det byggs i gammal stil och det hade jag gjort själv också om vi skulle byggt hus istället för köpt. Jag älskar nämligen gamla saker av alla sorter, har en förkärlek för gamla ruiner, slott & borgar. Är så spännande att stå i en gammal ruin och försöka föreställa sig hur de levde där för hundratals år sen (nu flummade jag visst bort från ämnet)

Trädgården ser nog större ut än vad den är

Men vi jobbar på att få köpa loss lite en del av ängen av markägaren, det vi har kommer inte räcka till allt jag vill köpa
Stenpartiet var en stor anledning till att vi fastnade för huset. Vi har ett till som jag ska "avtäcka" som bara har en massa ogräs och gamla dåliga hallonbuskar på sig. Får väl se hur det går med det