Full version: Fröbytarsida
Ylva i Dalarna
Hej!

Jag har uppdaterat min fröbytarsida på min hemsida:
Ylvas hemsida

och jag vill gärna byta fröer!

Har jag missat något förresten...finns det ett "fröbytarställe", på Odla?

Hursom helst, jag hoppas ni har lust att kika in på mitt lilla ställe i syberrymden. laugh.gif

Ylva
Hannele
Kul initiativ, Ylva!
gammelnalle
CITAT (Ylva i Dalarna @ 09-02-2005, 22:07)
Hej!

Jag har uppdaterat min fröbytarsida på min hemsida:
Ylvas hemsida

och jag vill gärna byta fröer!

Har jag missat något förresten...finns det ett "fröbytarställe", på Odla?

Hursom helst, jag hoppas ni har lust att kika in på mitt lilla ställe i syberrymden. laugh.gif

Ylva

hamnar jag möjligen fel då...

en jättetjusig hemsida

MEN

det står
Ritva!!!!

??? smile.gif smile.gif
Ylva i Dalarna
Hej nalle!

Längst ner står det Ritva ja, och det är hon som gjort grafiken (vilket måste anges längst ner på sidan om man får låna grafik)

Jag har många sidor om du vill kika runt, väldigt mycket trädgård och pellisar, och jag har (tillfälle för lite skryt tongue.gif ) tagit alla bilder.

Kramis Ylva
pimpim
Wow vilken fin hemsida. Den har absolut hamnat i favoriter.

Pia
fruberglund
Jag skrev ett svar igår men när jag skulle kolla igen idag så var det inte med...hmmm...mystiskt.

Nåväl, det jag ville fråga var om du vet vad din vita riddarsporre heter? Blev förälskad i den och vill ha!!!

Hittade även några länkar på din växtbanksida som inte fungerade eller gick till fel ställe, bara så du vet om du vill fixa det smile.gif

Väldigt fin sida som ger inspiration!
Ylva i Dalarna
Den vita riddarsporren är köpt på plantskola -98 och tyvärr jag minns inte namnet, men det KAN vara Magic Fountain?? wacko.gif

Tack för tipset om att vissa länkar ej fungerar!

Kramis Ylva
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon