|
Jättestort grattis till dej Oldwolfie på din födelsedag! Hoppas din dag blir alldeles, alldeles underbar!
abborrmaster
08-03-2003, 00:26
YES GRATTIS! NÅRA ÅR TILL OCH DU HAR DU GJORT DEJ FÖRTJÄNT AV NAMNET!!!!!!
dE E inte varje dag man fyller år så ..... Grattis va!
/Simon
ETT STORT GRATTIS FRÅN MEJ ME´!!!
*Felix matte*
08-03-2003, 06:32
GRATTIS! Önskar dej en jättefin dag.
Monique
08-03-2003, 07:40
Fialotta
08-03-2003, 07:44
Hipp, Hipp Hurra på din födelsedag Massor av Grattis och ha en bra dag! Kram
Grattis och Hurra i massor!! Hoppas du får en riktigt härlig födelsedag Birgitta!
Och vilken perfekt dag att fylla år på, den är säkert bestämd till din ära. 'I somras byggde jag plötsligt en veranda alldeles själv o är mäkta stolt.' Du får vänta lite lite till men snart är du där igen...
Monica M zon 4
08-03-2003, 08:59
Ja, må du leva! Ja, må du leva! Ja, må du leva ut i hundrade år! Grattis!
Adri-Anne
08-03-2003, 09:20
STORT GRATTIS och kram till dig: En blyg viol. När trädens knoppar sväller var stam av sav är fylld, då längtar jag till sommaren den tid är förgylld, av fågelsång och grönska av värmen från vår sol. Då vill jag ge min vän en blyg viol. Ann.
Helen i Piteå Zon 5
08-03-2003, 09:54
GRATTIS, GRATTIS från mig med, hoppas du får en toppenmysig dag!/Helen
lilla mamma
08-03-2003, 10:15
Grattis från värmland. Åren gör en kvinna vacker och rynkorna blir ett tecken på visdom och livserfarenhet
Anita
G R A T T I S Lycka är att äga alla sina år!
Ett fullkomligt gigantiskt GRATTIS till dig Birgitta! Det är så trevligt att du finns här på forum och jag hoppas att du får en helt underbar födelsedag!!! Massor med grattiskramar från Ina!!!   
tack alla för allt fint grattis jag blir så glad känns så mysigt när alla e så snälla o de roliga me att fylla på den däringa internationella dagen är att INGEN glömmer bort mej jo jag tror man tänkte de då när jag kom att de här är en pefekt dag för att ha en särskild dag tack än en gång jättekuligt  o få en egen tråd
Eva Swahn
08-03-2003, 23:51
Än är det inte för sent att lyckönska dig på födelsedan - tio minuter kvar! Jag är hopplös med att passa tider men nu hann jag i alla fall. Jag vill sälla mig till den andra gratulationskören och sjunga ett hjärtligt haddenäran!
Jag hinner också med att önska dig ett RIKTIGT JÄTTEGRATTIS på födelsedagen Hälsningar Eva St
abborrmaster
09-03-2003, 00:18
23:59
jadu... tur lr?
Oj, jag var inte inne i går men ett stort GRATTIS i efterskott till dig! Hoppas du firade rejält!
ja tackar även de sista grattisarna i havai e de den 8 en stund till sa en kompis till mej som just skickade mej ett mejl därifrån här kommer lite kvinnodagsläsning för den som vill,kul omskrivning som jag tror kommer gillas  (av en del) liten historia om kvinnor o män ,klicka här
Gunvor Nilsson
09-03-2003, 18:58
En dag för sent men inte mindre hjärtligt GRATTIS OLDWOLFIE! önskar Gunvor
Tack Oldwolfie! En sån kanon historia Tar med den till jobbet, ska låta gubben läsa den när han kommer hem också! Han tyckte internationella kvinnodagen inte precis hörde hemma i Sverige, vet inte om han bara ville provocera.. Nu får han fundera lite iallafall!
Hannele
09-03-2003, 20:34
 Grattis!
*Felix matte*
09-03-2003, 20:49
Tack Oldwolfie!Den sparar jag och har redan vb i ett antal ex. Bidrar med adress till artikel som ger det ojämlika ett ansikte. http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story...,271004,00.html
CITAT (Felix matte @ 09-03-2003, 20:49) Tack Oldwolfie!Den sparar jag och har redan vb i ett antal ex. Bidrar med adress till artikel som ger det ojämlika ett ansikte. http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story...,271004,00.html jaaa man vet inte om man ska skratta eller gråta marknadskrafter hmmm
MÅNGA GRATTIS! Hoppas din dag var skön och att du får många härliga stunder detta år!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|