Full version: *piiip* halka
Tessa
Ush, nu blir man sen te jobbet för hela eslöv e en ishall just nu så man sprang o trillade :/
blir galen på att det inte är saltat nånstans
Ewa L
Halt i Skåne och +grader och snöfritt på gränsen mellan Östergötland och Småland!
Ur led är tiden.

Hoppas du inte slog dig för mycket. Värst tycker jag faktiskt är att självkänslan får sig en törn. tongue.gif
Fattar inte att det skall vara så skämsigt. De gånger jag gått omkull i vuxen ålder, har jag snabbt hoppat upp och försökt se oberörd ut. Spelar ingen roll var jag har ont. unsure.gif laugh.gif
Tessa
de e inte så farligt vart inga i närheten endå tror ja biggrin.gif

men fick springa in igen och ringa te jobbet o säga att ja blev sen, de va ok för dom att ja väntar te senare idag med att komma o jobbar mina 4 timmar, så de e skönt iaf
renate
Det var ja skönt att du inte slog dig, varför titta vi omkring oss att det inte är någon i närheten när vi ramlat omkull,det är väl inget att skämmas för. Är det bara vi kvinnor som gör så?eller reagera män likadånt.
pejori
jag är också en "runttittare" som försöker se oberörd ut.
tror att män är likadana
fattar heller inte varför man skäms för det.
Tessa
CITAT (renate @ 11-02-2005, 11:19)
Det var ja skönt att du inte slog dig, varför titta vi omkring oss att det inte är någon i närheten när vi ramlat omkull,det är väl inget att skämmas för. Är det bara vi kvinnor som gör så?eller reagera män likadånt.

Jo, tror nästan män e värre tongue.gif
dom ska ju visa sej stora o starka tongue.gif
Inga från Närke
CITAT (Tessa @ 11-02-2005, 07:39)
Ush, nu blir man sen te jobbet för hela eslöv e en ishall just nu så man sprang o trillade :/
blir galen på att det inte är saltat nånstans

Bra att du inte skadade dig.
Du vet väl att om du stukat dig eller skadade dig det allra minsta så ska det anmälas som olycksfall till o från arbetet utifall det blir följder senare i ditt liv. Ni har väl skyddsombud där du jobbar fråga den personen. Du har väl en försäkring hoppas jag.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon