Full version: Skapa ett album
fairy
Jag kan inte få igång mitt album, det står att jag skall få ett mail med uppgifter men jag har inte fått ngt. mail. När jag sedan klickar på "glömt lösenord" och fyller i min mailadress så står det att den är felaktig ! Jag fattar inte hur jag skall få igång det så att jag kan lägga in bilder... sad.gif
Fenja
Det kan kanske dröja lite innan du får mailet, vänta tills det kommit och se om du inte kan få det att fungera då.
Mvh
Fenja
fairy
Aha ! Då får jag nog tåla mig lite då..... tongue.gif
Fenja
Jag tror att Ingemar som sköter det där har varit eller är sjuk, men pma honom och fråga!
Mvh
Fenja
Ingemar
CITAT (fairy @ 11-02-2005, 13:25)
Jag kan inte få igång mitt album, det står att jag skall få ett mail med uppgifter men jag har inte fått ngt. mail. När jag sedan klickar på "glömt lösenord"  och fyller i min mailadress så står det att den är felaktig ! Jag fattar inte hur jag skall få igång det så att jag kan lägga in bilder... sad.gif

Om du inte fått några uppgifter i ett mail och det står felaktig mailadress när du försöker med "glömt lösenord" så beror det säkert på att du fyllt i fel e-postadress när du la upp albumet.

Gör ett försök att skapa ett nytt album så går det säkert bättre!
fairy
Oki, skall testa ! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon