Full version: I väntan på våren
fruberglund
Varför inte hitta på något kul i väntan på våren? Så tänkte jag och gick och köpte mig ett pussel smile.gif Självklart med trädgårdsmotiv för inspiration. Har inte pusslat på flera år och hade glömt hur kul och det är och vilken tankegympa det ger smile.gif

Perfekt sysselsättning nu när snön yr ute smile.gif

Här är mitt pussel
evelina
OH! vilket fint pussel. Limmar du fast bitarna så det blir en tavla sedan??
Så gjorde barnen och vi när dom var små. (Många tavlor blev det)
fruberglund
Ja, det gör jag nog. Fast jag har så många fina tavlor som mamma målat, bl.a. med rosor (hon är lite hobbykonstnär) som jag inte satt upp än.
Snöflinga
Akta dej, puzzel är en tidstjuv utan dess like smile.gif Tiden bara rinner iväg
och så tänker man : bara en bit till........ Det är en av mina favoritsyssel-
sättningar, som jag tyvärr har mer eller mindre slutat med p.g.a. att jag inte får något annat gjort då rolleyes.gif

Men det var jättefint, var har du köpt det ?
fruberglund
Har köpt det på Eko(hallen) i Jönköping. Det kostade bara 99:-, det tyckte jag var jättebilligt. Bra kvalité med ordentliga bitar var det också. Fanns massor med andra motiv så det blir nog fler när det här är lagt smile.gif
adrian
Jag minns när jag gick på dagis och "råkade" välta en hylla med alla pusselkartonger...

En kille som idag är Trubadur i Göteborg var jättekul och sa:

-Jaha... Har man inget jobb så får man skaffa sig et.. biggrin.gif biggrin.gif

(Jävlar vad arg jag var på honom, jag kan fortfarande höra hans skratt...)

tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif

Sen den dagen HATAR jag pussel, jag fick ju sortera upp ALLA bitarna efter mig... wacko.gif
Caprice
Fruberglund,
otroligt vackert motiv...! wub.gif
En sån entré skulle jag mkt väl kunna tänka mej... sleep.gif tongue.gif

Tyvärr är nog inte pussel min grej... skulle nog bli arg och slänga allt efter en stund..! laugh.gif

Caprice
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon