Eivor E på Väddö
Har just läst alla inlägg i "support" - intressant att se vad andra funnit ut av. MEN, jag var tvungen att själv flytta markören till rätt inlägg. I gamla forumet skedde detta automatiskt - bekvämt och enkelt. Jag fick också markera sid 2 varje gång jag vill läsa ett nytt inlägg på den sidan. Kan vi få det som förr?
Berith
Eivor, jag förstår inte riktigt hur du menar...? unsure.gif ... rätt inlägg? Menar du det senaste?
Eivor E på Väddö
Jag menar att när jag läst ett inlägg vill jag inte bli flyttad tillbaks till början utan jag vill fortsätta där senaste lästa inlägget var.
Berith
Jaha, då tror jag att jag förstår. rolleyes.gif Om man klickar på senaste inlägget i högerkolumnen isf på rubriken kommer man till slutet, men är det flera inlägg skrivna som man inte läst måste man ju scrolla sej uppåt. Håller med dej, det vore enklare om man hamnade vid senaste inlägg som man inte läst...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon