Full version: Frötokar
Ti bee
tongue.gif
Känner en som var på psykologisk utvärdering nyligen (nää, inte jag själv - fast det hade säkert varit intressant) och en av frågorna var tydligen "Är du intresserad av fröer?". Så tydligen säger det något om ens personlighet, men vad? laugh.gif Är man lite frötokig kanske? laugh.gif
Det roar mig att den frågan ingår i ett psykologiskt test! Fast i och för sig så frågades det om frimärkssamlande också...tänk om man gör både och, är man extra tokig då? laugh.gif laugh.gif Tur då kanske att farfars frimärkssamling blivit liggande, av mig orörd...
/Christina, lite frötokig wub.gif
Helen i Piteå Zon 5
Min make säger att jag borde göra en stor sinnesundersökning då jag berättar om mina enorma behov av att få köpa/äga/fröså frön biggrin.gif undrar vad dom som utvärderar testerna tycker om det? biggrin.gif laugh.gif rolleyes.gif / Helen
kerstin z5-6
Om man inte är intresserad kanske man är lite lessen o deprimerad smile.gif
I alla fal om man varit frötok är det ettt allvarligt tecken blink.gif
Sollan
Va! Kan man bli botad från frötokeriet?
Huvva!
kerstin z5-6
nej , jag är tveksam till att det kan gå så illa ... det verkar vara obotligt .. laugh.gif
Ti bee
Den dagen man inte vill så längre, den dagen man tappat sitt frötokskap, den dagen kanske man borde göra en psykologisk utvärdering då. Tror att du har rätt, Kerstin, DET vore ett säkert tecken på att något vore på tok. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon