Full version: Taxar
jazza
Vilka härliga bilder på era djur! Försökte lägga in en bild på mina hundar,
men visste inte hur man gjorde.

Vill ni se är ni välkomna in på Taxarnas hemsida!

Taxarnas Hemsida

Detta skulle hamnat under Dagens djurbild, men jag tryckte tydligen på fel knapp!
Lena i Torslanda
Vilka härliga bilder!! Taxen är nog min favorithund, säkert pga att den var min första ras. Jag fick en korthårig liten fröken när jag var 8 år. Hon fanns hos mig i 13 år innan hon fick en svår livmorderinfl. och fick avlivas. Jag grät i veckor.
Du har en bild på en strävhårig som var så himla fin! Om jag skulle ha en hund nu så skulle det nog bli en sådan.
Agger
En gång tax...alltid tax, brukar jag säga. MYCKET hund i litet fodral.

Har haft en långhårig tik.
renate
Så himla fina hundar du har,den strävhårige är söt,men de andra är lika fina.Jag tog mig friheten och länkade en bild.
Anki på Öland
Har också fött upp ett par kullar med långhårig dvärgtax

Anki
Nutten
Ohh, sådana sötnosar!

Taxar har en alldeles speciell plats i mitt hjärta! Under somrarna spenderade jag mycket tid i vår sommarstuga och grannen där hade fyra långhårstaxar och jag o mina syskon växte upp med vovvarna kan man säga.
Känner du kanske till kennelnamnet Reflingehus och dess innehavare?
jendah
Mycket söta wub.gif wub.gif

Vill också ha en liten strävhårig tax... och kanske blir det snart en också smile.gif
Exotic
jazza helt underbara sida om dina Taxar..
Bilderna är helt super snygga smile.gif rolleyes.gif

Tack för titten rolleyes.gif
jazza
Tack, kul att ni gillar min sida!

Själv var jag inne och tittade på Exotics hemsida vilken fin hemsida ! Den gillade jag . Fin blandning av blommor och djur....Gillade speciellt Grodorna.

biggrin.gif

Förresten vill jag jag höra om hur man länkar till en bild? Om någorn vill snäll och berätta. Är inte speciellt duktig på det här med dator. Men försöker lära mig.
Exotic
CITAT (jazza @ 22-02-2005, 11:24)
Tack, kul att ni gillar min sida!

Själv var jag inne och tittade på Exotics hemsida vilken fin hemsida ! Den gillade jag . Fin blandning av blommor och djur....Gillade speciellt Grodorna.

biggrin.gif

Förresten vill jag jag höra om hur man länkar till en bild? Om någorn vill snäll och berätta. Är inte speciellt duktig på det här med dator. Men försöker lära mig.

Kul att du gillade blommorna hoppas att du surfade till min kattsida oxå rolleyes.gif

Se nu om jag kan förklara ..

Bilden måste finnas på nätet först om främst smile.gif

Högerklicka på bilden då poppar ett litet fönster fram ...

Klicka då på Egenskaper ..
och då poppar ett nytt upp då skall du markera URL.

När då texten är markerad Högerklickar du igen och väljer kopiera.

Sen tillbaks till ditt inlägg välj då Länk eller Bild ,kommer en ruta upp högerklicka i fönstret igen och tryck ok...nu skall det vara klart.

Om jag nu kan förklara bra så att någon förstår .
smile.gif rolleyes.gif tongue.gif laugh.gif biggrin.gif

Lycka till smile.gif
jazza

Ok, nu ska jag se om det funkar!

Och det gjorde det!!

Tack för hjälpen Exotic!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon