Gunvor Nilsson
Går det inte att klämma in en kortfattad förklaring på den här sidan, där man skriver inläggen, hur man skall göra ? Du förklarade så bra för mej med parenteser-text - och parentesen med stängda taggar efter. Annars kommer du att få sitta här och förklara för oss nollställda (och det kommer säkert fler) i evigheters evigheter. Det kan vara fler än jag som är nybörjare på området.

Utrymmet för "kort beskrivning" kan väl användas för det finns väl inte så stor användning för det, eller?
Ingemar
Vi kommer att lägga upp lite hjälptexter med förklaringar på de vanligaste frågorna som hela tiden återkommer.

Så fort vi hinner!
Ann
CITAT (Ingemar @ 03-11-2002, 22:53)
Vi kommer att lägga upp lite hjälptexter med förklaringar på de vanligaste frågorna som hela tiden återkommer.

Så fort vi hinner!

Tack Ingemar: Du kan tro det behövs smile.gif Hälsning från ett soligt Småland Ann.
Gunvor Nilsson
"Det är bättre att fråga och verka dum
än att inte fråga och förbli dum!" tongue.gif
Gunvor Nilsson

Så fort vi hinner!

Hallå Webmaster, det finns fortfarande nya medlemmar som inte vet hur de skall göra!
Ingemar
Jo jag vet, jag jobbar dygnet runt och hinner inte med ändå smile.gif

Som tur är finns här många andra som hjälper till!

Men jag ska försöka ta tag i det.
Gunvor Nilsson
Jag menade inte att stressa dej! Ta´t lugnt - jobbet springer inte ifrån dej! tongue.gif
Gunvor Nilsson

Så fort vi hinner!

Droppen som urholkar stenen - vi har fortfarande medlemmar som inte får kläm på hur man gör med taggar och citat.
En fråga: Varför står det Stäng aktuell tagg - då borde det ju stå Stäng aktuella taggar också! Förvirrande!
Ingemar
CITAT (Gunvor Nilsson @ 08-01-2003, 08:01)

Så fort vi hinner!

Droppen som urholkar stenen - vi har fortfarande medlemmar som inte får kläm på hur man gör med taggar och citat.
En fråga: Varför står det Stäng aktuell tagg - då borde det ju stå Stäng aktuella taggar också! Förvirrande!

För att "Stäng aktuell tagg" bara stänger den aktuella taggen, medans "Stäng alla taggar" stänger allihop. Du kan alltså låta bli att stänga taggarna under tiden du skriver och sen när du skrivit färdigt så stänger du ALLA på en gång.

Men visst skulle det kanske kunna formuleras på något annat sätt. T.ex. "Stäng taggen" och "Stäng alla taggar". Skulle det vara bättre?
Gunvor Nilsson
Ja tack, konsekvens förenklar. rolleyes.gif
abborrmaster
öööööö, räcker det inte med att klistra från andra eller? koder o taggar o sånt alså...

/Simon
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon