Full version: Ebe Plant i gränna
LillaTiger
Är det någon från jönköping som har någon kommentar om stället.
Jag som kommer från karlstad har aldrig varit i gränna, så jag undrar om det verkar vara ett trevligt ställe att jobba på. Ska nämligen på anställningsintervju imorron. rolleyes.gif
Jag skulle bli glad om någon ville berätta lite så kanske nervositeten släpper. wacko.gif
fruberglund
Har aldrig varit där, det är relativt nyöppnat. Bor mellan Gränna och Jönköping och om dessa städer har jag bara positiva saker att säga smile.gif

Ska absolut dit till våren och se vad de har, kanske ses där då smile.gif

Vad avis jag blir. Hade jag haft erfarenhet så hade jag också sökt...funderar faktiskt på att gå en trädgårdsutb. om jag blir uppsagd nu i mars smile.gif

Lycka till på intervjun, det går nog bra!
LillaTiger
Jag måste ju skriva och tala om att jag fick jobbet på Ebe plant och nu är det bara att börja packa. rolleyes.gif. wub.gif laugh.gif
Det ska bli himla kul att jobba på plantskolan. rolleyes.gif wub.gif
MoniqueÖ
Har en kompis fr Karlstad som oxå flyttat till Gränna men pga kärleken! Hon gillar stan iaf!

Lycka till med jobbet! rolleyes.gif smile.gif rolleyes.gif smile.gif rolleyes.gif smile.gif

/Q
Irene_L
Lycka till med jobbet!!!!!
Hoppas att det ska gå bra för dig med det nya jobbet och flytten rolleyes.gif
mvh
Irene
*Felix matte*
Grattis och lycka till!
Gränna var en mysig liten stad tyckte jag, men huvva vad backar ohmy.gif sad.gif
LillaTiger
Va goa ni är. wub.gif rolleyes.gif laugh.gif
fruberglund
STORT grattis!!! Vad roligt smile.gif

Då kommer jag och hälsar på dig till våren, ska se till att komma ihåg min Odla-knapp biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Ska du flytta till Gränna nu?

Äntligen en till Odlaist i närheten smile.gif
LillaTiger
Jepp, jag och pojkvännen kommer flytta så snart som möjligt eftersom jag börjar jobba 1 april.
Det ska bli så skönt att prova på nått annat ställe än karlstad, har ju bott här i hela mitt liv så nu är det dags att byta. rolleyes.gif

Jag kanske ska gå runt med min odla-knapp också ifall det kommer fler och hälsar på. tongue.gif smile.gif wub.gif laugh.gif
fruberglund
Då syns vi sen smile.gif
Helen i Piteå Zon 5
Men såå roligt! Hoppas att du kommer att stortrivas med ditt nya jobb och stad, du får hålla oss informerad om allt kul som händer. Grattis! / Helen
LillaTiger
Jag ska ta lite kort och visa vad som händer under våren, så kanske fler kommer och handlar. Det skulle betyda att det skulle bli ekonomiskt möjligt att ha gardencentret öppet under hela året. rolleyes.gif
De har ju en liten affär där de säljer perenner, frön, lökar och lite annat smått och gott under vår och sommar.

Nu har ni ju en anledning att komma till gränna, hälsa på mig. laugh.gif

Lovar att jag ska rapportera allt kul som händer till er som är nyfikna. smile.gif
fruberglund
CITAT (LillaTiger @ 06-03-2005, 17:41)
Nu har ni ju en anledning att komma till gränna, hälsa på mig. laugh.gif

Och mig också såklart!

Man kan ju inte hälsa på den ena i Gränna och inte den andra, hahaha biggrin.gif
jazza
Grattis från mig med!

Ska också komma och hälsa på för att handla framåt våren.
Själv Bor jag på andra sidan Vättern från Gränna sett, men är i Gränna flera gånger varje sommar!!
Mia, zon 3
Gränna som är så fint! Brukar alltid stanna och rasta där när vi bilar till Malmö - har blivit tradition kan man säga! Särskilt härligt tycker jag det är när alla magnoliorna blommar, de är ju överallt!
Nu får man väl ta och leta upp plantskolan vid tillfälle också då....
Grattis till jobbet, Lilla Tiger!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon