Full version: Hurra!
renate
Tack för alla tröstekramar och uppmuntran.Min lille Fritz är bättre i dag.I natt kl. 3:00 gick han till köket och hoppade upp på sin matplats,Jag gav honom ½ portionspåse med mat,han åt lite mest såsen.I dag har han både ätit och druckit,inte myckt men det är en bra börja.Ute har han varit med två gånger.Nu ska jag går ut med hunden,det blåser kallt här i dag.

Så här ser Fritz ut i dag.
*Felix matte*
Så skönt att det slutade lyckligt wub.gif
Skickar värmande sol till er biggrin.gif
kristerh
Bra att han börjar bli bättre, katter har en otrolig läkekraft, bara de får vila nån dag brukar de hämta sig.
krister
Airamya
Härligt! Tack för att du håller oss underrättade smile.gif
Kramar till er båda wub.gif
Pia-Maria
CITAT (kristerh @ 22-02-2005, 13:07)
Bra att han börjar bli bättre, katter har en otrolig läkekraft, bara de får vila nån dag brukar de hämta sig.
krister

Ja tänk om vi människor funkade på samma vis.
Om vi gick och la oss så att kroppen fick läka ut och sen kom tillbaka.
Jag har haft många katter som gjort detta flera gånger, men jag lyckas inte lika bra
Pia-Maria
*solis*
Vad skönt att lille Frizt mår bättre idag wub.gif
Fenja
Vad skönt Renate! Finns inget värre än när djur mår dåligt eller är sjuka och inte kan berätta vad det är, man blir så maktlös.
Kram till Fritz! wub.gif
Mvh
Fenja
Caprice
Kul att höra...!! wub.gif

Det är kanske en liten slagskämpe som fått sej en omgång som du har... vem vet... tänk om han kunde prata... wub.gif

SKönt i alla fall att han kvicknat till..!

Caprice
stennie
Skönt att höra att han mår bättre smile.gif
Bjäbban
Å, vad glad jag blir!
På just matlusten upptäcker man att de mår bättre!
Inga från Närke
Vad skönt att Fritz mår bra hoppas att det går bra.
Nu när det börjar bli kallt ( i alla fall här) -8,7 grader så håll honom inomhus så gått det går så han kan piggna till.
Snöflinga
Så skönt att Fritz mår bättre nu, håll honom borta från småfåglarne så gott det går, dom har en förfärligt massa vassa små ben och fjädrar
som kan ställa till det i en liten kattmage sad.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon