netaave
Att en av mina kompisar krockade i morse och satt fastklämd så de fick skära loss henne.
Hon är skadad men inte allvarligt, vad det nu innebär. Fick åka till sjh med ambulanshelikoptern.
*Felix matte*
Fy vad otäckt! hoppas att det inte är alltför illa wub.gif
adrian
usch...
Jag fick för ett par timmar sedan ett mail ifrån en kompis att han lades in för cellgiftsbehandling.

Tjena! Jag ligger inne på sjukhus 5 dagar och får cellgift, det skall pågå i 4 månader. (5dagar cellgift, 2 veckor vila) det är inte kul man orkar ingenting, har ingen aptit, det tjuter i öronen medicinerna har massor med jobbiga biverkningar, snart så tappar jag håret också. Annars är det väll bra!!!

Han är stark och en väldigt rolig kille, men det känns ändå FYFAN för sånt som cancer...
*Felix matte*
CITAT (adrian @ 22-02-2005, 22:51)
usch...
Jag fick för ett par timmar sedan ett mail ifrån en kompis att han lades in för cellgiftsbehandling.

Tjena! Jag ligger inne på sjukhus 5 dagar och får cellgift, det skall pågå i 4 månader. (5dagar cellgift, 2 veckor vila) det är inte kul man orkar ingenting, har ingen aptit, det tjuter i öronen medicinerna har massor med jobbiga biverkningar, snart så tappar jag håret också. Annars är det väll bra!!!

Han är stark och en väldigt rolig kille, men det känns ändå FYFAN för sånt som cancer...

Ett positivt tänkande...Positiv livssyn hur jävlig vardagen än är...det gör nittiofem procent i tillfrisknandet. wub.gif
Caprice
CITAT (Felix matte @ 22-02-2005, 23:02)
Ett positivt tänkande...Positiv livssyn hur jävlig vardagen än är...det gör nittiofem procent i tillfrisknandet. wub.gif

Helt rätt, Agnetha..!

Tror absolut på det...

Netaave,
Jättetråkigt... sad.gif
Men det verkar ju vara en tuff kille, så det går säkert bra..

Caprice
*solis*
Sänder genom dig M A S S O R av healing tankar till din vän:det vill säga goda tankar med önskan att hon kryar på sig på alla sätt och vis wub.gif
Ewa smålänska höglandet
Jag vet hur det känns
min bästa kompis i skolan var också med om en trafikolycka och skadades allvarligt
man kan bara finnas

/Ewa zon 4-5
amaira
*kramar och varma tankar* till både Netaave och Adrian, och de drabbade wub.gif wub.gif
Kathy
CITAT (netaave @ 22-02-2005, 22:43)
Att en av mina kompisar krockade i morse och satt fastklämd så de fick skära loss henne.
Hon är skadad men inte allvarligt, vad det nu innebär. Fick åka till sjh med ambulanshelikoptern.

Jag har just fått veta att kompisen min klarade sig enbart med en hjärnskakning och blåmärken.
Det är tur att det finns krockuddar.
Caprice
Wow, vilken "tur" i oturen...!

Caprice
lotta_
Så skönt!
netaave
Ja hon hade en sagolik tur, hon grämer sig mest över de förstörda kläderna. ohmy.gif
Hon frontalkrockade med en Audi i blixthalka och hade inte en chans, ett 40 x 15 cm stort blåmärke efter bältet och en hjärnskakning är ju ändå "peanuts" i ett sånt här läge.
Just nu är hon hjältinna hos kvarterets barn, tack vare blåmärket. tongue.gif laugh.gif sin galna humor blev hon inte av med heller.

Så här skriver hon på Bendro om det hela:

Mormors lilla kråka skulle ut och åka
och det var hon själv som körde....
en slank hon hit
en slank hon dit
och en slank hon in i fronten på en Audi.

Krockkudden den funka däcken de fick punka¨
säkerhetsbältet lämna blåmärken,
på mina lår,
glas i mitt hår,
glas över hela särken.

Krya på dig gumman, jag vet ju att du är här också!
Kathy
CITAT (netaave @ 25-02-2005, 13:41)
Ja hon hade en sagolik tur, hon grämer sig mest över de förstörda kläderna. ohmy.gif
Hon frontalkrockade med en Audi i blixthalka och hade inte en chans, ett 40 x 15 cm stort blåmärke efter bältet och en hjärnskakning är ju ändå "peanuts" i ett sånt här läge.
Just nu är hon hjältinna hos kvarterets barn, tack vare blåmärket. tongue.gif laugh.gif sin galna humor blev hon inte av med heller.

Precis vad hon själv skrev på det andra forumet. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon