Full version: Burr!
Agger
-26 grader!

Men strålande solsken, så det blir väl varmare under dagen.

Det kallaste JAG har varit med om är vintern -99 i Jokkmokk, då var det
48 grader kallt en dag, DÅ kändes det som om bilen hade fyrkantiga hjul.
Helst hade man ju stannat hemma en sån dag.

Just nu har jag gjort en brasa i min käraste ägodel, kaminen wub.gif
Helen i Piteå Zon 5
Hos mig är det -29gr. och solen är på väg upp rolleyes.gif / Helen
Agger
CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 23-02-2005, 08:22)
Hos mig är det -29gr. och solen är på väg upp rolleyes.gif / Helen

Bor du PÅ havet, Helen tongue.gif smile.gif
wolkenkrabber
Fy!! nu vågar jag inte kolla på min termometer, o jag som ska på stan idag sad.gif

går o hämtar kaffe nu, kommer med temåp info när jag är tillbaka kanske
wolkenkrabber
-19 grader sad.gif det här är inte humant väder, sad.gif
LisaPalm
Hej på er alla ! Här är det sol och -9,5 gr kallt

Hoppas det blir bättre framåt dagen. biggrin.gif
evelina
Här utanför Sthlm är det - 10, sol och det har kommit mera snö inatt.
renate
Det låter om ni bor på nordpolen,brrrrrrr så kallt ni har det där uppe.Här är det "bara" -4,6° nu,men det blåser iskall vind från ost.
Betty
Värmen stiger, nu är det "bara" - 22° ... huh.gif
anne-li i olofstorp
CITAT (renate @ 23-02-2005, 09:23)
Det låter om ni bor på nordpolen,brrrrrrr så kallt ni har det där uppe

Jag bor på Nordpolen, i alla fall kändes det så när jag gick ut klockan 7 idag. -8 grader och en vind som går genom märg och ben. Var är våren?
Tur att snön har bäddat om mina snödroppar och julrosor som hade slagit ut för en månad sen.....
Anne-Li i djupfryst version
*Felix matte*
-8,7 hos mig ...molnen tunnas ut och solen börjar visa sig.
Ser ut att bli en fin dag igen biggrin.gif
Anders zon 1
Här är det nollgradigt och full snöstorm......
ninnisky
bara -7 hos oss i Göteborg. Från mitt arbetsrum ser det ljuvligt ut med sol och blå himmel. Men, usch vad blåser i träden idag!! Håhåjaja! huh.gif huh.gif
*solis*
Vet inte hur kallt det är här i Strängnäs men jar tror att det är ganska kallt eftersom mina småvovvar frös om sina små tassar.
wolkenkrabber
CITAT (Felix matte @ 23-02-2005, 10:20)

bara -8? :S trodde ni brukade ha -40 så här års, här äre det fortfarande svinkallt typ -14, visserligen kanske normal temp eller nått men för kallt för mig
Ciczi
Vi har full snöstorm på Söderslätt (Trelleborg) och vi kom inte ut på E6 för det var sån kö ända in Trelleborg. Vi gav upp och jobbar hemifrån i dag. (dvs inte alls för min del tongue.gif ) Har ett jobb som jag kan planera väldigt mycket så det jag inte gör idag kan jag göra en annan dag så länge jag håller deadlinerna.

Ciczi (som jobbar i köket med en smarrig kaka istället laugh.gif )
*Felix matte*
CITAT (wolkenkrabber @ 23-02-2005, 11:49)
CITAT (Felix matte @ 23-02-2005, 10:20)

bara -8? :S trodde ni brukade ha -40 så här års, här äre det fortfarande svinkallt typ -14, visserligen kanske normal temp eller nått men för kallt för mig

-40 det är många år sen vi hade så kallt...tror det var -98.

Idag strålande sol 3 plusgrader på solsidan och -4,6 på norrsidan just nu biggrin.gif
Luften är frisk och skön att andas...har varit och handlat och hälsapåat och nu luktar det vår...snart är den här biggrin.gif
Sulawesii
Tog på mig rånarluvan när jag cyklade till jobbet i morse. Såg inte klok ut. Så höll jag på att få andnöd också. Men, det var behagligt för ansiktet smile.gif .
wolkenkrabber
CITAT (Sulawesii @ 23-02-2005, 16:02)
Tog på mig rånarluvan när jag cyklade till jobbet i morse. Såg inte klok ut. Så höll jag på att få andnöd också. Men, det var behagligt för ansiktet smile.gif .

jobbar du på en bank?, det skulle varigt skoj,... om någon kom in med rånarluva.... smile.gif
Sulawesii
tongue.gif Nä, det gör jag inte. biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon