Annie-72
se lite bilder på vårt hus.. Då digitalkameran är nyinförskaffad har jag ännu inga roliga trädgårdsbilder..
Ge gärna en kommentar om ni lyckats se nånting.. wub.gif //Annie
Gåsis
Nä du har nog inte fått till ditt album riktigt huh.gif
Men visst är vi nyfikna biggrin.gif

/Åsa
Agger
Du kanske måste ange ditt användarnamn för albumet i dina profilinställningar, det hade jag missat.
*Felix matte*
CITAT (Annie-72 @ 23-02-2005, 22:00)
se lite bilder på vårt hus.. Då digitalkameran är nyinförskaffad har jag ännu inga roliga trädgårdsbilder..
Ge gärna en kommentar om ni lyckats se nånting.. wub.gif //Annie

Du måste aktivera ditt album för att vi ska kunna se bilderna.
Gå in på Din kontrollpanel där finner du Redigera profilinformation....klicka på den så ser du till höger Användarnamn i ditt fotoalbum
Där skriver du ditt användarnamn som du valt att ha till albumet.
Först då blir albumet synligt.

Lycka till!
Annie-72
Nej, jag är tydligen ingen stjärna på sånt här... Gör ett nytt försök att bifoga bilder då..

http://www.odla.nu/album/showalbum.php?aid...33&uuid=annie72

Hoppas det går bättre nu//Annie
fruberglund
Vilket supermysigt hus, väldigt fin färg smile.gif

Och vilken fantasi att komma på att sätta en båt på skorstenen...det är ju inte nåt man brukar dekorera direkt.

Där kommer ni nog trivas bra!
*Felix matte*
Instämmer med föregående...Så mysigt hus smile.gif
Annie-72
Tack ska ni ha för responsen fruberglund och felixmatte. Det är ett gammalt trettiotalshus som numer är totalt omgjort...
Berith
Åh vilket fint hus! Jag vill se mer. wub.gif Jag blir så avundsjuk på er som har hus med lite utseende, och inte bara en vanlig tråkig "låda"....

------
plockade bort länkar till bilder som inte längre finns i gamla albumet...
Helen i Piteå Zon 5
Vilket jättefint hus! Och du har den vackraste skorsten jag någonsin sett, vilken superbra idé med båten. Tack för titten! / Helen
pejori
jättefint hus wub.gif
gillar också din skorsten. mycket fiffig idé smile.gif smile.gif
berith jag ser ditt hus framför mej när ni fått blommorna på plats. smile.gif smile.gif
vilken härlig rabatt du får vid garageväggen med spaljen. rolleyes.gif
det finns såå många trevlida, doftande slingerväxter man kan ha där. wub.gif
fruberglund
CITAT (Annie-72 @ 23-02-2005, 23:10)
Tack ska ni ha för responsen fruberglund och felixmatte. Det är ett gammalt trettiotalshus som numer är totalt omgjort...

Trodde det var nytt, det såg ju helt nytt ut smile.gif

Fast det är väl inte vanligt att bygga med vinklar och vrår nu för tiden...det blir gärna de tråkiga "lådorna" som Berith sa unsure.gif

Vårt hus är byggt 1991 och även fast det är byggt i gammal stil så är det modern inomhus. Visst är det bra men samtidigt är allt minutiöst planerat, finns inte en mm över som inte är planerad. Saknar små förråd, snetak m.m. allt sånt som brukar finnas i gamla hus.

Bild på huset

Sen så är det ju väldigt skönt att slippa all renovering ett gammalt hus kräver, vi är lite lata av oss smile.gif
lotta_
Vilket charmigt hus du bor i Annie! Fiffigt med hörnställd ytterdörr, var det så i orginal eller har ni byggt till?
Berith
Som sagt... jag vill också att vårat hus ska bli så där fint som Annies! wub.gif

------
plockade bort länkar till bilder som inte längre finns i gamla albumet...
Annie-72
Hej Lotta!!

Där var tidigare en jättetråkig utbyggnad som vi rev bort. SÅ detta är gjort av oss. Det var ett pyssel med balkar och innan vi fått till formen till trappen. Men i gengäld har jag nu fått en oisolerad matkällare under trappen med ingång ifrån tvättstugan. Superbra, där blir kallt men inte minusgrader.//Tack för responsen, gubben min blev åxå jätteglad, Annie
renate
Ah vad jag tyckte om ditt hus Annie,och skorstenen,den är vackert med en båt i.
Och Berith, det är inget fel på ditt hus,mitt är ännu tråkigare.När vi köpte det kallade jag det för militärlänga,men jag trivs jättebra i mitt lilla hus.Lite färg och en trivsam trädgård gör mycket.
Boxer
Åhh! wub.gif Jätteläckert!

Ingången *suck*
Brutet sadeltak *vill ha*
Skorstenen *hjääälp*
Källare *sluuuta*
Balkongen *avundsjuk så in i .......*

Jag vill också ha ett sådant hus.

Snöflinga
Tänkte direkt på villa-villekulla, det är såååååå fint smile.gif Ser fram emot bilder på din trädgård ......
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon