fruberglund
Om man nu inte ska göra miljooooooooooooooooooooner plastikoperationer.

Men har Expressen sagt det så, bara att göra ett lyft här, en förstoring där osv...

Ja, sådana är idealen idag, fast jag bryr mig inte så mycket om det utan försöker vara nöjd med det jag har och framhäva mina bästa sidor (de få jag har laugh.gif )

Stör mig dock fruktansvärt på att unga tjejer idag tror att de MÅSTE se ut så här för att lyckas, måste visa brösten m.m. sad.gif mad.gif mad.gif

Nej...idag är jag inte en optimist biggrin.gif biggrin.gif
Airamya
Hörde nån som sa en gång att det är bara en på miljarden som ser ut som Claudia Shiffer - alltså är hon ett missfoster tongue.gif

Jag är optimist (obotlig sådan tror jag) och tror att utseendefixeringen har gått så långt så den måste kraschlanda snart och vi 'vanliga-inte-perfekta-och-retuscherade' människor blir det högsta idealet och därmed blir alla ungdomar att må bra och det blir fred på jorden och de stackars uteliggardjuren får tillbaka den mark som rätteligen borde tillhöra dem!
...
Äh hum... blink.gif tongue.gif

Det LÄT bra... wink.gif
Caprice
Om man har det här på sig, undrar om det inte blir lite småkallt om vissa delar...

laugh.gif

Kanske inte något man har på sig när man står på alla fyra i rabatten...
ohmy.gif tongue.gif laugh.gif

Caprice
fruberglund
CITAT (Airamya @ 24-02-2005, 15:12)
Hörde nån som sa en gång att det är bara en på miljarden som ser ut som Claudia Shiffer - alltså är hon ett missfoster tongue.gif

Jag är optimist (obotlig sådan tror jag) och tror att utseendefixeringen har gått så långt så den måste kraschlanda snart och vi 'vanliga-inte-perfekta-och-retuscherade' människor blir det högsta idealet och därmed blir alla ungdomar att må bra och det blir fred på jorden och de stackars uteliggardjuren får tillbaka den mark som rätteligen borde tillhöra dem!
...
Äh hum... blink.gif tongue.gif

Det LÄT bra... wink.gif

Man kan ju alltid hoppas att du har rätt rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon