Full version: Jag har vunnit!
Kathy
Jag öppnade min mail ikväll och blev både häpen, förvånad och överraskad!!
Jag har vunnit första pris i en tävling på nätet!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Det här är vad som kommer dimpa ner i min brevlåda någon gång under nästa vecka:

http://www.onoff.se/online/onoff/grundinfo...?openform&29789
Betty
Grattis!!! biggrin.gif
renate
Grattis scrollan!
Caprice
Grattis..!!

Vad gjorde du för att vinna..?

Caprice
Kathy
CITAT (Caprice @ 25-02-2005, 00:06)
Grattis..!!

Vad gjorde du för att vinna..?

Caprice

Åh...tack för alla Grattis:ar. wub.gif

Jo, jag är medlem på en sida där man kan ladda hem musik (lagligt) och så hade de en tävling.......
3 frågor samt att man skulle komma med bra förslag på hur deras sida skulle kunna utvecklas och bli ännu bättre.

Vem trodde att mina förslag var värda första pris? wub.gif

Inte jag i alla fall. laugh.gif
Virgo
Herre Gud!
Nu måste du ladda ner 10000 låtar, vilken tid det tar och vilket problem att hitta dom låtar på den däringa mp3 spelaren. Du hinner ju inte göra annat i ett par månader och sedan får du akta dig att du inte åker dit när du laddar ner musik olagligt! ohmy.gif
Du hör att jag är lite avis ? tongue.gif Jag vann inte sad.gif
Kathy
CITAT (Virgo @ 25-02-2005, 00:18)
Herre Gud!
Nu måste du ladda ner 10000 låtar, vilken tid det tar och vilket problem att hitta dom låtar på den däringa mp3 spelaren. Du hinner ju inte göra annat i ett par månader och sedan får du akta dig att du inte åker dit när du laddar ner musik olagligt! ohmy.gif
Du hör att jag är lite avis ? tongue.gif Jag vann inte sad.gif

tongue.gif tongue.gif tongue.gif laugh.gif
Ewa L
Jättegrattis!

Jag har ingen anledning att vara avis. Jag deltog ju inte i tävlingen, alltså kunde jag inte vinna. Det hade jag ju gjort annars. rolleyes.gif tongue.gif laugh.gif biggrin.gif
adrian
Grattis..!!

Va kul.. smile.gif

(hoppas det inte är någon hake, som att det endast går att ladda ner via en annan pryl som kostar 8000:- ..tongue.gif )
lotta_
Grattis!
Kathy
CITAT (adrian @ 25-02-2005, 09:34)
Grattis..!!

Va kul.. smile.gif

(hoppas det inte är någon hake, som att det endast går att ladda ner via en annan pryl som kostar 8000:- ..tongue.gif )

Nä... tongue.gif
fruberglund
Lyllo dig smile.gif

Gratulerar (lite avundsjukt) laugh.gif laugh.gif
*solis*
Grattis wub.gif
Irene_L
Grattis från mig också rolleyes.gif
Vilken tur du har!!!!!!!
mvh
Irene
Sulawesii
Kul! Är glad för din skull!
Pia mitt i Skåne
Jag grattar också.
Så skoj att få reda på att någon verkligen vinner, ibland tror man ju att de som håller i tävlingarna bara är ute efter fler mailadresser att skicka sin skräppost till.
Hoppas att den kommer väl till pass när du håller på med växterna...
cala98
Grattis!
Annlo
Jag gratulerar!!!!! rolleyes.gif rolleyes.gif
Eller som min lille son skulle säga " ÅÅÅhhhh, tyyyypist,ojättviiiist" wub.gif
*okey, jag är väl bara lite avis då* sleep.gif

Annlouice
Lajo
Jag har ju i alla fall nästan 5000 låtar på min dator så det är bara att komma hit och plugga in tongue.gif
/LJ
Brandklipparen
TJOHO!

Grattis!
Snöflinga
STORT Grattis från mej med biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon